Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@09:07:57 GMT

پایان مراسم اعتکاف در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۴۷۷

پایان مراسم اعتکاف در کرمانشاه

علیرضا قبادپور، کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از حضور 750 کرمانشاهی در مراسم اعتکاف شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: شب گذشته پس از اقامه نماز مغرب مراسم اعتکاف پایان یافت.
وی افزود: امسال در شهر کرمانشاه سه مسجد پذیرای معتکفین بودند و مراسم معنوی اعتکاف ویژه بانوان در مسجد جامع و ویژه آقایان در مسجد حاج شبهازخان و مسجدالنبی برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: امسال با توجه به همزمانی آیین معنوی اعتکاف با ایام نوروز از شمار معتکفین کم نشد.
قبادپور افزود: اعتکاف زمینه ایجاد اندیشه و تفکر و فراهم آمدن بازگشت به‌سوی پروردگار را فراهم می‌کند و ما در آیین معنوی اعتکاف امسال شاهد حضور پرشور جوانان بودیم.
وی گفت: با پایان یافتن مراسم معنوی اعتکاف آنان که در این مراسم معنوی حضور داشتند روحشان در آیینه اعتکاف صیقل خورد و برای سال پیش رو خودشان را آماده کردند.
کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان افزود: طبق فرمایشات رهبری می‌توان گفت امروز یکی از رویش‌های انقلاب اعتکاف است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه معارف اعتکاف استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، استاندار در  این مراسم بیان کرد: در مقابل همه کسانی که هنرشان دارای جهت است و با آثار خودشان نقش بسزایی در تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی دارند، احترام ویژه قائلم و معتقدم که آثار این هنرمندان همواره در یادها و خاطره‌ها ماندگار است.   اعلایی اضافه کرد: برای من لذت بخش‌ترین زمان‌ها، سپری کردن اوقات با اهالی فرهنگ و هنر است و علت حضور ما در این مراسم نیز عرض احترام به ساحت هنر و ادب و اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین بود.   وی بیان کرد: اعتقاد دارم استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های فرهنگ و هنر باید روز به روز بیشتر زیرساخت‌های آن تقویت شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.   در پایان این مراسم با حضور استاندار قزوین و خانواده شهید تاج احمدی، تابلوی تمثال شهید علی تاج احمدی به قلم هنرمندانه استاد میری رونمایی شد.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • (عکس) حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • عکس/ آغاز مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم