Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@12:17:20 GMT

اجرای طرح «آرامش بهاری» در ۱۰ بقعه متبرکه بروجرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۵۱۹

اجرای طرح «آرامش بهاری» در ۱۰ بقعه متبرکه بروجرد

حجت‌الاسلام علی ارکبان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های نوروزی اوقاف بروجرد، گفت: همه ساله طرح آرامش بهاری هم‌زمان با فرا رسیدن فصل بهار و ایام نوروز در امامزادگان سراسر کشور اجرا می‌شود.
وی افزود: در شهرستان بروجرد طرح آرامش بهاری در 10 امامزاده شهری و روستایی از 28 اسفندماه جاری آغاز و تا 16 فرودین‌ماه سال 98 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارکبان ادامه داد: این طرح با رویکرد فرهنگی مشاوه، پاسخ به سؤالات شرعی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز و همچنین برپایی خیمه‌های معرفت برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد اضافه کرد: در هر یک از امامزادگان یک روحانی حضور دارد و این برنامه علاوه‌بر سه امامزاده شهر بروجرد در هفت امامزاده روستایی این شهرستان نیز برگزار می‌شود.
وی تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را ازجمله اهداف برگزاری این طرح برشمرد و گفت: تقویت باورهای دینی و مذهبی، ارتقاء سطح فکری و فرهنگی از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه بروجرد اوقاف بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید مصطفایی در سخنانی، اظهار داشت: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج عمره آغاز می‌شود و لرستان برای حج عمره هشت کاروان با ظرفیت هزار و ۲۱۰ نفر دارد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، عنوان کرد: از این تعداد دو کاروان خرم‌آباد، دو کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

مصطفایی، تصریح کرد: کاروان‌های عمره از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، ولی تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان‌ها نیز در حال انجام است.

کد خبر 6086596

دیگر خبرها

  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • ماجرای انتقال اشیا تاریخی بروجرد به مخزن نگهداری قلعه فلک‌افلاک چه بود؟
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد