Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:09:05 GMT

سامانه جدید بارشی خراسان رضوی را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۵۲۹

سامانه جدید بارشی خراسان رضوی را فرا می گیرد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی جدیدی از عصر فردا یکشنبه مناطق مختلف این استان را فرا می گیرد که فعالیت آن تا روز چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.

آیدا فاروقی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارشها به صورت رگباری از نیمه جنوبی و نوار غربی استان خراسان رضوی آغاز شده و در روز دوشنبه هفته کنونی بر شدت آن افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها بر اثر بارشهای پیش بینی شده در خراسان رضوی وجود دارد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی قبلی که از چند روز گذشته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته بود هم اکنون از استان خارج شده است.
فاروقی افزود: بیشترین میزان بارش در خراسان رضوی طی 48 ساعت گذشته در مشهد با 34 میلی متر بارندگی بوده است و پس از آن بیشترین بارش در کلات نادری با 27 میلی متر گزارش شده است.
وی با اشاره به روند تدریجی افزایش دما از امروز در خراسان رضوی اضافه کرد: بیشینه دمای امروز مشهد 15 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته پنج درجه افزایش می یابد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته کنونی بیشینه دمای هوای مشهد به 20 درجه هم افزایش خواهد یافت.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای پنج درجه زیر صفر و گناباد با بیشینه دمای 16 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
فاروقی افزود: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در گناباد با سرعت 65 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
1922/3027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سامانه بارشي خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه

مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگو‌های پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود