Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام حزب الله با بیان "دشمن صهیونیستی از ملت یمن می‌ترسد"، دلیل سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه را تبیین کرد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در گفت‌وگو با شبکه المسیره یمن اظهار داشت که دشمن صهیونیستی از ملت یمن که در هر نبردی یک پشتوانه برای مقاومت به شمار می رود می ترسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «رژیم صهیونیستی که بر دغدغه و نگرانی مبتنی است امروز از خط مقاومت که از لبنان و سوریه تا یمن و مرکز قدس اشغالی امتداد یافته است می ترسد».

در دیدار وزیر خارجه لبنان و پامپئو چه گذشت؟دیدار پامپئو با حریری با دستورکار تحولات لبنان و منطقه+عکسنماینده لبنانی خطاب به پامپئو: حزب‌الله یکی از گروه‌های سیاسی لبنان است

این مقام حزب الله اظهار داشت که اداره جنگ ها توسط اسرائیل و عربستان با یکدیگر شباهت دارد.

صفی الدین گفت که سفر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به لبنان که در راستای حزب الله ستیزی صورت گرفته با هدف نجات اسرائیلی‌ها از تنگنایی که گرفتار آن شده اند است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که زبان تهدید آمیز آمریکا علیه مقاومت بر شکست سیاستهای این کشور در منطقه دلالت دارد.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب‌ الله لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای سوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، امروز چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» با موشک و حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه باردیگر محل استقرار تازه تاسیس نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» هدف حملات موشکی قرار دادند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • عملیات ویژه حزب‌الله در عرب العرامشه/ خسارت سنگین به تجهیزات دشمن و زخمی شدن چندین صهیونیست + فیلم
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی