Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز  شنبه شاهد خبر‌هایی، فوتبالیست‌های استان در لیست نهایی تیم فوتبال امید ،چهار کاراته کا قزوینی در نخستین اردوی تیم ملی بزرگسالان،دو قزوینی در دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو و عنوان چهارمی تیم ملی در جام جهانی ژیمناستیک با هدایت مربی قزوینی هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبالیست‌های استان در لیست نهایی تیم فوتبال امید

حمیدرضا طاهرهانی از تاکستان و محمد خرم الحسینی از شهر الوند در لیست ۲۳ نفره نهایی تیم ملی فوتبال امید ایران برای بازی‌های مقدماتی المپیک حضور دارند.

تیم ملی امید از امروز در مرحله مقدماتی به دیدار تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق خواهد رفت.

چهارکاراته کا قزوینی در نخستین اردوی تیم ملی بزرگسالان

بهمن عسگری، مجید حسن نیا، علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی ازقزوین به نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در سال ۹۸ فراخوانده شدند.

این اردو از ۱۷ فروردین به میزبانی تهران آغاز می‌شود، تیم ملی خود را برای شرکت در لیگ جهانی مراکش آماده می‌کنند.

لیگ جهانی کاراته وان مراکش از ۳۰ فروردین آغاز و تا ۳ اردیبهشت ادامه دارد.

دو قزوینی در دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو

مهران برخورداری و فاطمه صفرپور از قزوین در اردوی تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان که از پنجم فروردین آغاز می‌شود شرکت می‌کنند.

برخورداری بعنوان ورزشکار و صفرپور عنوان مربی در این اردو شرکت می‌کنند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی «منچستر» انگلیس برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها به نفر اول ۱۲۰ امتیاز، نفر دوم ۷۲ امتیاز، نفرات سوم ۴۳.۲۰ امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

عنوان چهارمی تیم ملی در جام جهانی ژیمناستیک با هدایت مربی قزوینی

در پایان رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک قطر، سعیدرضا کیخا در فینال وسیله خرک حلقه با هدایت محمد رضا خیرخواه سرمربی قزوینی تیم ملی به مقام چهارم جهان دست پیدا کرد.

کیخا در فینال وسیله خرک حلقه با امتیاز ۱۵.۱۳۳ بعد از نمایندگان چین تایپه و ژاپن در رده چهارم جهان ایستاد.

وی چندی پیش نیز در رقابت‌های ژیمناستیک هنری جام جهانی و کسب سهمیه المپیک توکیو، در فینال وسیله خرک حلقه با کسب امتیاز ۱۳/۷۰۰ پس از نمایندگان ژاپن، فرانسه، چین و قزاقستان در رده پنجم جهان ایستاده بود.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان

.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار گفت: شریف مومن مصری، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان، ۲۱ بازیکن را به این اردو دعوت کرده است که در این اردو آقایان امیرحسین مسعودنیا و مهدی دارینی بازیکنان سبزواری این تیم هستند که به دعوت شریف مومن به این اردو دعوت شده‌اند. شهابی افزود: همچنین حمید ربانی کیا (مربی) و رضا سرسنگی از سبزوار تیم ملی هندبال جوانان ایران را همراهی می‌کنند. وی گفت: تیم ملی خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند.  

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی