Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@09:04:33 GMT

سامانه جدید بارشی خراسان رضوی را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۵۸۳

سامانه جدید بارشی خراسان رضوی را فرا می گیرد

آیدا فاروقی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارشها به صورت رگباری از نیمه جنوبی و نوار غربی استان خراسان رضوی آغاز شده و در روز دوشنبه هفته کنونی بر شدت آن افزوده می شود.
وی ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها بر اثر بارشهای پیش بینی شده در خراسان رضوی وجود دارد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی قبلی که از چند روز گذشته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته بود هم اکنون از استان خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاروقی افزود: بیشترین میزان بارش در خراسان رضوی طی 48 ساعت گذشته در مشهد با 34 میلی متر بارندگی بوده است و پس از آن بیشترین بارش در کلات نادری با 27 میلی متر گزارش شده است.
وی با اشاره به روند تدریجی افزایش دما از امروز در خراسان رضوی اضافه کرد: بیشینه دمای امروز مشهد 15 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته پنج درجه افزایش می یابد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته کنونی بیشینه دمای هوای مشهد به 20 درجه هم افزایش خواهد یافت.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای پنج درجه زیر صفر و گناباد با بیشینه دمای 16 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
فاروقی افزود: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در گناباد با سرعت 65 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
1922/3027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خراسان رضوی خراسان رضوی مشهد وزش باد هواشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی گفت: امواج ناپایدار بارشی که با خود رگباران باران به همراه دارند، مناطق مختلف استان را فرا گرفت.

اردلان محمدپور افزود: این امواج ناپایدار از امروز مناطقی از آذربایجان‌غربی را فرا گرفتند و با خود افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق را به همراه دارند.

محمدپور اظهار کرد: فعالیت این اموج ناپایدار تا فردا در منطقه تداوم دارد و سپس به تدریج از منطقه خارج می شود و با خروج آن دمای هوا به طور میانگین بیش از پنج درجه سانتی گراد افزایش پیدا می کند.

وی گفت: با خروج این امواج ناپایدار تا پایان هفته جاری سامانه بارشی دیگر به منطقه وارد نخواهد شد و جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می شود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دما صفر درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین پنج و ۲۰ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • سامانه بارشی در راه جنوب غرب خوزستان
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی