Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان پنجاه‌ویکمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز نوار غزه عصر که با حضور هزاران فلسطینی برگزار شد، دو فلسطینی به دست نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیده و بیش از ۶۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت فلسطین الیوم، تظاهرات بازگشت روزجمعه با شعار "تظاهرات گزینه ما است" برگزار شد.

این تظاهرات‌ هفته گذشته به دلیل حملات گسترده جنگنده‌های اسرائیلی به غزه و تشدید تنش در این منطقه به منظور حفظ جان و سلامتی فلسطینیان برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده و حداکثری فلسطینیان در این تظاهرات شده و تاکید کرد، این تظاهرات‌ تا تحقق تمامی اهدافش ادامه خواهد داشت.

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی همانند هفته های گذشته با شلیک گسترده گلوله و گاز اشک آور با شرکت کنندگان در این تظاهرات مسالمت آمیز برخورد کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار شهدای پنجاه‌ویکمین جمعه تظاهرات بازگشت را دو تن و شمار مجروحان را نیز بیش از ۶۰ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تظاهرات بازگشت غزه فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ

«محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری «فلسطین الان» امروز در بمباران خانه‌اش در شهر رفح (جنوب غزه) به شهادت رسید. در این حمله ۶ نفر شهید و تعدادی هم زخمی شدند.

الجمل که در حمله شب گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به خانه‌اش در محله «الجنینه» در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • موضوع غصب و فروش زمین فلسطینیان
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • ببینید | جنبش ضداسرائیلی چگونه در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا فراگیر و گسترده شد؟
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه