Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@02:55:12 GMT

ترامپ را خدا برای نجات یهودیان فرستاده است!

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۷۴۴

وزیر خارجه آمریکا در سخنانی مضحک گفت، رئیس جمهوری کشورش "فرستاده‌ای از جانب خداوند برای نجات یهودیان" است! ناطقان: مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری"سی.بی.اس" در جریان سفرش به اراضی اشغالی، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کشورش را " فرستاده خداوند بر روی زمین برای نجات یهودیان از تهدید ایران" خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادعا کرد، ایمانش باعث شده این امر را باور داشته باشد.

وزیر خارجه آمریکا در این مصاحبه از "تلاش‌های کشورش برای تضمین بقای این دموکراسی در خاورمیانه و بقای دولت یهود" ستایش کرد.

پامپئو در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا ترامپ یک فرستاده‌ای شبیه به "ملکه استر" برای نجات یهودیان است، گفت: به عنوان مسیحی بر این باورم که این امر ممکن است. چه بسا ترامپ از سوی خداوند برای کمک به نجات یهودیان از تهدید ایران فرستاده شده باشد!

وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه نیز در جریان سفرش به اراضی اشغالی اعلام کرده بود، ایالات متحده بهترین دوست اسرائیل است. منبع: ایسنا برچسب ها: پامپئو ، ترامپ ، یهودیان ، فرستاده خدا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پامپئو ترامپ یهودیان فرستاده خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، تجمع خود در ویلمینگتون، کارولینای شمالی را به دلیل آب و هوای بد از جمله رعد و برق و صاعقه به تعویق انداخت.

ترامپ در فایل صوتی به حامیان خود اطلاع داد که در راه است، اما به او توصیه شد که مراسم امشب را لغو کند تا اطمینان حاصل شود که همه در امنیت هستند. 

 وی خاطرنشان کرد که به او گفته شده است که از هوادارانش بخواهد محل برگزاری تجمع برنامه ریزی شده را ترک کنند و به دنبال سرپناه باشند.

ترامپ به حاضران اطمینان داد: «خیلی سریع آن را (سخنرانی) جبران خواهیم کرد. او تاکید کرد: «ما این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد و از این اتفاق ناراحت هستیم، اما می‌خواهیم همه را ایمن نگه داریم».
این سیاستمدار در پیام خود در شبکه اجتماعی Truth Social وعده داد: من به زودی برمی گردم، کارولینای شمالی!

سخنرانی ترامپ در چارچوب رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار بود شامگاه شنبه به وقت محلی برگزار شود که در نهایت به دلیل خطر طوفان در آخرین لحظه لغو شد.

تا زمان لغو سخنرانی، صد‌ها نفر از هواداران او در محوطه باز که قرار بود ترامپ در آنجا سخنرانی کند، تجمع کرده بودند. تاریخ اجرای جدید هنوز مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • سفر «بلینکن» با تمرکز بر روسیه و ایران/ وزیر خارجه آمریکا از چین چه می‌خواهد؟
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • تشدید اختلافات بین یهودیان آمریکا به دلیل جنگ غزه
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد