Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@13:07:56 GMT

تحقیقات رابرت مولر پایان یافت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۷۷۱

 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، سرانجام نتیجه نهایی تحقیقاتش را به وزارت دادگستری ارائه کرد.

«ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا اعلام کرد گزارش مولر را بررسی کرده و احتمال دارد تا روز یکشنبه نتیجه نهایی را به کنگره اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که ممکن است تمامی اطلاعات داخل گزارش مولر قابل ارائه به کنگره نباشد و باید در این رابطه با معاونش و مولر مشورت کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روسیه آمریکا رابرت مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از ۲۳ تا ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قزقیزستان در حال برگزاری است و امروز (سه‌شنبه) رقابت‌های کشتی فرنگی در پنج وزن دوم برگزار شد.

در پنج وزن اول این مسابقات ناصر علیزاده و امین میرزازاده موفق به کسب مدال طلا شدند، پویا دادمرز به مدال نقره و ایمان محمدی هم موفق به کسب مدال برنز شد. امیر عبدی هم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

نتایج روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره جنوبی رفت که با نتیجه ۸ بر صفر پیروز میدان شد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • جلسه امروز کابینه جنگ اسرائیل پس از ۳ ساعت بدون نتیجه پایان یافت
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست
  • نیروی انسانی مهم ترین، اساسی‌ترین و ارزشمندترین رکن هر سازمان است
  • ضرورت تأمین زیر ساخت‌های لازم برای توانمندسازی نیروی انسانی
  • عضو جدید شورای سیاست‌گذاری مناظرات دانشجویی تعیین شد
  • کنگره شهدا در زرقان برگزار می‌شود