Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حمید رضا یاری، مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر  در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه نصب تبلیغات بیلبورد‌های شهری در ۵ بزرگراه  پایتخت  تهرانی‌ها را به همدان کشاند افزود: همدان در عرصه جهانی به واسطه رویداد‌های بین المللی گردشگری در سال ۲۰۱۸ در صدر تیتر رسانه‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رویداد‌های ۲۰۱۸ سبب انتخاب شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان مشاور گردشگری پایدار از سوی سازمان جهانی گردشگری شد ادامه داد: برنامه برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ در ایران به صورت جدی مطرح شده است.

یاری در خصوص افزایش پلاک خودرو‌های ورودی به شهر همدان عنوان کرد: بدلیل تبلیغات مناسب غارعلیصدر توسط این شرکت امسال هم همدان مقصد گردشگری پایتخت نشینان است.

وی گفت: در این ۴۰ سال هیچ اتفاقی به اندازه رویداد‌های بین المللی گردشگری ۲۰۱۸ در همدان تاثیرگذار نبوده است.

یاری اظهار داشت: رویداد‌های ۲۰۱۸ سبب انتخاب شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان مشاور گردشگری پایدار از سوی سازمان جهانی گردشگری شد و برنامه برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ در ایران به صورت جدی مطرح شده است.
یاری بیان کرد: غار علیصدر یک پدیده طبیعی است که در دنیا نظیر ندارد و نهادینه کردن آن در پایتخت می‌تواند جمعیت مستعد گردشگری تهران را به همدان بکشاند.

وی با تأکید بر اینکه اگر جمعیت پایتخت، استان‌های همجوار و خوزستان را مورد هدف قرار دهیم آمار گردشگران افزایش می‌یابد، ادامه داد: سال گذشته اثر تبلیغات در تهران توسط شرکت سیاحتی علیصدر در نوروز محسوس بود.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر خاطرنشان کرد: خروجی تحلیل آمار‌های گردشگران ورودی به همدان بیانگر آن است که علیصدر توانست سال گذشته در حوزه تبلیغات متمایز با به کار بردن یک جمله انگیزشی در بیلبورد‌های تهران آمار گردشگران همدانی را متحول رقم زند.
انتهای پیام/ج

تبلیغات پایتخت نشینان را به همدان کشاند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده‌ صادق» توسعه فناوری ایران را به رخ جهانیان کشاند

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: با تحقق «وعده صادق»، یکی از بندهای اصلی سند چشم‌انداز ایران ۱۴۰۴ نیز محقق شد و امنیت، استقلال، اقتدار، سامانه دفاعی مبتنی بر بازدارندگی همه‌جانبه ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

علی اکبر حدادی هرندی در گفت‌وگو با ایسنا، با ارزیابی توسعه فناوری نظامی ایران، اظهار کرد: یکی از جنبه‌های مهم هر فناوری، عملکرد و کارایی آن در تست‌های عملیاتی و نظریه میدان است که عملیات شب گذشته نشان داد چگونه عدم وابستگی به خارج از کشور و میزان استقلال در تأمین نیازهای نظامی به ابزارهای فناورانه، نقش بزرگی در تحکیم قدرت نظامی ایران دارد. 

وی با اشاره به تبیین هوشمندانه شعار امسال؛ سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، تصریح کرد: امید است پس از نشان دادن ضربه قوی به رژیم صهیونیستی، آرامش بر جهان اسلام حاکم شود و بتوانیم با پیوستگی بیشتر مردم و حکومت و با مشارکت مردمی و تمرکز بر توسعه فناوری در سایر حوزه‌ها، توانمندسازی نیروی انسانی، توسعه دانش‌بنیان و نوآوری، به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در منطقه دست یابیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان
  • لبنان: اسرائیل منطقه را به جنگ می‌کشاند
  • جمع‌آوری گیاهان کوهی در مهاباد مرد ۷۱ ساله را به کام مرگ کشاند
  • کوکی‌های شخص ثالث از کروم حذف می‌شوند؟
  • «وعده‌ صادق» توسعه فناوری ایران را به رخ جهانیان کشاند
  • میلان بازی باخته را به تساوی کشاند
  • تجمع مردم دیار آفتاب در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • حضور بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی در همدان/ ثبت ۱۲۴ هزار و ۵۲۸ نفر شب اقامت در استان
  •  حمایت مردم دیار مینودری از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی
  • تجمع خودجوش پایتخت نشینان مقابل دانشگاه تهران در حمایت از حملات سپاه + فیلم