Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@07:17:06 GMT

ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران پرحجم است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۸۵۸

ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران پرحجم است

تین‌نیوز | 

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به افزایش ورودی گردشگران نوروزی به استان گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران پرحجم است.

به گزارش تسنیم، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در ساری، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج ــ چالوس نیمه‌سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی افزود: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفت‌وآمد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت 24 شنبه سوم فروردین ماه و از ساعت 6 صبح یکشنبه چهارم فروردین ماه تا ساعت 24 دوشنبه 5 فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 یکشنبه 4 فروردین ماه، تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب‌اسک ممنوع و روز‌های اعلامی تا ساعت 2 بامداد روز بعد از آب‌اسک تا رودهن محدوده مشا یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز‌های یکشنبه 4 فروردین ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج به مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت 15 تاریخ‌های مذکور تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه خواهد بود. رفت‌وآمد انواع تریلر‌ها از ساعت 8 تا ساعت 24 روز یک‌شنبه 4 فروردین ماه از سوادکوه به تهران ممنوع است.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راه ترافیک گردشگران نوروزی محور کرج چالوس محورهای مواصلاتی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته

ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه در حال حاضر راه ۱۰ روستا منطقه امیری لاریجان آمل مسدود است، گفت: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد صورت گرفت و راه روستاهای بخش لاریجان در حال انجام است.

حسینعلی محمدی شیرکلایی چهارشنبه ۵ اردیبهشت در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا ، ضمن  اشاره به بارش‌های اخیر و سیلابی شدن برخی رودخانه‌های مازندران، اظهار کرد: راه ۱۰ روستای محور «امیری» در بخش لاریجان آمل به دلیل بارش شدید باران بسته شده است.

وی افزود: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد راه روستاهای بخش بلده در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: در حال حاضر سه گروه ماشین آلات و ۲ تیم امدادی مشغول بازگشایی مسیر تردد ۱۰ روستای محور امیری شهرستان آمل هستند.

این مسئول پیش‌بینی کرد رفع انسداد این محورها تا عصر امروز زمان خواهد برد.

محمدی با بیان اینکه طغیان رودخانه زارم رود در میاندورود موجب آبگرفتگی مزارع کشاورزی شده است، تصریح کرد: خسارت ناشی از سیل ۴۸ ساعت بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد اما خسارت جزئی به ۱۰ واحد مسکونی وارد آمد که ۸ مورد در سوادکوه و ۲ مورد در نور بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است