Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در دیدار نوروزی با استاندار کرمان افزود: خوشحالم که دولت،  جنابعالی را به عنوان مدیر عالی استان انتخاب کرده است.

وی با اشاره به وجود سه ویژگی بارز در شخصیت دکتر فدائی تصریح کرد: نظم و انضباط در جلسات و اداره امور و همچنین وجود روحیه منطقی و کارشناسانه از جمله ویژگی های بارز شخصیتی استاندار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روحیه منطقی و توجه استاندار کرمان به کار کارشناسی اضافه کرد: یکی از مشکلات مهم کشور عدم رعایت کار کارشناسی در مباحث مدیریتی و اجرایی است و امیدوارم همین روحیه در بدنه اجرایی استان گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: بی توجهی به تشریفات و تکلف در امور یکی دیگر از ویژگی هایی است که به چابک سازی سیستم اجرایی کمک می کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با انتقاد از آمارهای متناقض در استان راجع به حوزه های مختلف گفت: "امیدوارم باتوجه به دو روحیه تدین و شخصیت دانشگاهی دکتر فدائی، آمارهای استان در زمان ایشان واقعی و قابل استناد شوند."

وی ابراز امیدواری کرد: در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در سال 98 و در شرایط جنگ اقتصادی، همه مدیران و دستگاه های استان برای حل مشکلات با یکدیگر همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر نقش نظارتی دولت در پیشبرد امور اظهار داشت: رونق تولید در استان نیازمند فعالیت جدی بخش خصوصی و بنگاه های عمومی است و البته بخش خصوصی نیازمند حمایت دولت است.

دیدار نوروزی استاندار کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، عصر امروز جمعه دوم فروردین ماه 98 در دفتر حجت الاسلام علیدادی سلیمانی برگزار شد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه جنگ کارشناسی مشکلات ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ظرفیت واحد‌های نیمه فعال و احیای واحد‌های راکد، اولویت کاری استان کرمان

محمدمهدی فداکار امروز دوشنبه ۶ فروردین ماه در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۳ به اهمیت سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی اشاره داشت و گفت: با واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن، اکنون به کمک جدی بانک‌ها و دستگاه‌های زیرساختی آب، برق و گاز نیاز داریم.

استاندار کرمان به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و اهمیت مباحث اقتصادی اشاره داشت و افزود: همه دستگاه‌های زیرساختی با حداکثر انعطاف‌پذیری و ظرفیت قانونی باید پای کار باشند و پشتیبانی کنند.

فداکار ابراز داشت: هدف، افزایش تولید و حداکثر استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: بنگاه‌های بزرگ پیشران اقتصاد هستند؛ اما اشتعال عمده در شرکت‌های متوسط و کوچک است که باید تقویت شوند، بخش خصوصی و مردم هم عمدتا در این حوزه‌ها می‌توانند فعالیت داشته باشند.

استاندار کرمان خطاب به فرمانداران گفت: طرح‌های شهرستان‌های خود را آماده کنید تا با هماهنگی معاونت اقتصادی جمع‌بندی آنها را داشته باشیم که اولویت‌های استان مشخص و تسهیلات و تخصیص اعتبارات را بگیریم.

فداکار اظهار داشت: دستگاه‌ها نیز پیشنهادات خود را برای تحقق شعار سال به معاونت اقتصادی استانداری اعلام کنند.

وی سه اولویت اصلی استان در سال جاری را برشمرد و عنوان کرد: کمک به فعالیت کامل واحد‌های نیمه فعال، فعال کردن واحد‌های راکد و تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالا در اولویت قرار دارد.

استاندار کرمان افزود: حوزه دانش‌بنیان به ویژه اقتصاد دیجیتال حوزه پیشرانی است که باید فعال شود.

فداکار تصریح کرد: ادارات کل صمت و جهاد کشاورزی شمال و جنوب، مجموعه‌های غیرفعال و راکد خود را تا آخر تعطیلات نوروزی اعلام کنند تا در جلسات جداگانه برای آنها تصمیم‌گیری شده و حداکثر ظرفیت قانونی بکار گیریم.

 بستر‌های روزه‌خواری باید برطرف شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک ایام سال نو و بهار قرآن عنوان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند، بسیار سالم و همراه با امنیت و به دور از هرگونه طرفداری از کاندیدایی انجام شد و جای تبریک به دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات در استان دارد.

وی رعایت شئونات ماه مبارک رمضان را مورد تاکید قرار داد و افزود: بستر‌های عامل روزه‌خواری مسافران و یا افرادی که روزه ندارند، باید مراقبت و نظارت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان به اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه نیز اشاره داشت و افزود: رعایت حجاب و عفاف به خصوص از سوی دستگاه‌های دولتی، نهاد‌ها و شرکت‌هایی که با دولت کار می‌کنند، مورد تاکید است.

علیدادی تصریح کرد: دستگاه‌ها نسبت به برخورد با مراجعه کنندگان و افرادی که رعایت حجاب ندارند، ملزم به اجرای قانون و تکالیف هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: کرمان، استان وابسته به شهدای ارزشمندی، چون حاج قاسم سلیمانی است و این ماموریت را در راستای ارزش‌های دینی به بهترین نحوه انجام دهیم.

نخستین جلسه شورای اداری استان‌های سراسر کشور با حضور وبیناری رئیس جمهور برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • بخشش باید فرهنگ گدایی را ریشه‌کن کند
  • اگر این نشانه‌ها را دارید بسیار شخصیت قوی دارید
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های نیمه فعال و احیای واحد‌های راکد، اولویت کاری استان کرمان