Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:54:06 GMT

کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه به سیل‌زدگان استان گلستان +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۱۳۶

کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه به سیل‌زدگان استان گلستان +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به هفت روز است که مردم استان گلستان درگیر سیل هستند. سال نو در این مناطق در حالی آغاز شد که بارش شدید باران، خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی مردم در برخی شهرها و روستاهای این استان را تخریب کرد. بارش چیزی نزدیک به ۷۰ درصد میانگین بارندگی یکسال استان گلستان در مدت زمان سه روز، باعث شد تا سیلابی کم سابقه در گلستان به وقوع بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویدئویی تامل‌برانگیز از ساکنان روستای ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. مردمان این روستا که تجربه تلخ زلزله در سال  ۹۶ را دارند حالا دست به کار شدند تا در حد توان مایحتاج مردم سیل‌زده استان گلستان را تأمین کنند.

در ادامه ویدئویی از این کمک‌های جمع آوری شده در ثلاث باباجانی را می‌توانید ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است؛ روز گذشته برخی از چهره‌های ورزشی با هشتگ #کمک از مخاطبان خود، مسئولان و مردم برای رسیدگی به وضع  ساکنان درگیر سیل تقاضای کمک کردند.

بیشتر بخوانید: ورزشکاران برای سیل آق‌قلا از مردم کمک خواستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رئیس کل دادگستری گلستان در هفدهمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی گفت: اقدامات صدا و سیما با پوشش زنده و حضور فعال در ایام این ایام به ویژه روز ۱۱ اسفند به داغ شدن تنور انتخابات کمک کرد.

حیدآسیابی افزود: بخشی از مشارکت مردم به علت همین عملکرد خوب صدا و سیما بود که مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای ترغیب کرد.

آسیابی در این جلسه هم چنین با اشاره به بررسی آخرین وضعیت حوزه انتخابیه گنبدکاووس گفت: مهم‌ترین توصیه ما به ۲ نامزد این حوزه انتخابیه، این است که فقط بر تبیین برنامه‌های خود تمرکز کنند و از تخریب نامزد رقیب و دیگر اقداماتی که در قانون انتخابات جرم انگاری شده است، خودداری کنند.

وی گفت: نامزد‌ها بر هواداران خود نیز نظارت داشته باشند و رعایت قانون و اخلاق را مدنظر قرار دهند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضابهمنی نژاد افزود: بر اساس جدول زمانبندی اجرای انتخابات، نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم، می‌توانند از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

وی همچنین گفت: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، همه رای دهندگان مرحله دوم فقط در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول رای داده اند می‌تواننددر انتخابات شرکت کنند.

بهمنی نژاد گفت: کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه رای نداده باشند نیز می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • ویدئویی کمتر دیده شده از مهارت‌های باورنکردنی مارادونا + ویدئو