Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر عراق از برنامه خود برای سفر به قاهره با هدف دیدار با رئیس جمهوری مصر و پادشاه اردن در قالب یک نشست سه جانبه خبر داد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ بین الملل آفریقا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گرو بین الملل خبرگزاری تسنیم، عادل عبدالمدی درباره سفر خود به قاهره که قرار است امروز انجام شود، توضیحاتی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه عبدالمهدی در صفحه اختصاصی‌اش در فضای مجازی آمده است ملت عزیزم می‌دانند که من تعهد داده بودم تا پیش از پایان اقدامات ضروری برای اجرای برنامه دولتی، کشور را ترک نکنم، عملا توانستیم برنامه را تصویب کرده و ماموریت‌ها را به سرانجام برسانیم که باید طی ماه‌های اولیه فعالیت دولت به سرانجام می رسید، سفر کاری مهم به کشور برادر بزرگ، مصر به دعوت رئیس جمهور السیسی را بارها به تاخیر انداختم.

عبدالله دوم وارد بغداد شدرایزنی عبدالمهدی و عبدالله دوم درباره راه‌های دفاع از فلسطین

بیش از دو ماه است که کار برای فراهم کردن مقدمات سفر با هدف موفقیت آن در 23-24 ماه جاری(میلادی) انجام می‌شود، سفری که فقط برای انجام دیدار دوجانبه با رئیس جمهور مصر نیست، بلکه با هدف انجام نشست سه جانبه صورت می‌گیرد که پادشاه  اردن هم در آن شرکت می‌کند.

عبدالمهدی گفته است از اینکه کشور عراق را در شرایط کنونی به ویژه پس از حادثه غرق شدن یک قایق در رودخانه دجله در موصل ترک می‌کند، بسیار متاثر است، با این حال وی سفر به قاهره و نشست‌های آتی را مهم توصیف کرده و آن را به نفع عراق و منطقه دانسته است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,88,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مصر عادل عبدالمهدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مصر عادل عبدالمهدی مصر عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه راهی نیویورک شد

وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل عازم نیویورک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل عازم نیویورک شده است.

 امیرعبداللهیان امروز چهارشنبه و قبل از عزیمت به مقصد نیویورک، توقفی را در استانبول ترکیه داشت.

بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود
  • رایزنی السیسی با مقام روس
  • بازدید از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام با دوچرخه
  • افزایش ٤ برابری معاملات بورس و قراردادهای دو جانبه
  • نشست باشگاه نجوم اصفهان
  • غریب آبادی برای شرکت در کمیته مشترک قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم وارد دمشق شد