Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:33:34 GMT

زباله سفر را تحویل بدهید هدیه ویژه دریافت کنید

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۲۲۲

زباله سفر را تحویل بدهید هدیه ویژه دریافت کنید

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از برگزاری جشنواره نوروزگاه در بوستان پامچال خبر داد و گفت: مسافران با تحویل زباله‌های سفری خود در ایستگاه اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی در محور امام رضا(ع) می‌توانند سبزه، گل و ماهی هدیه بگیرند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ اجتماعی تهران سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اکبر مختاری اظهار کرد: جشنواره فرهنگی، تفریحی، ورزشی نوروزگاه از سوم فروردین در بوستان پامچال آغاز به کار کرده و تا دهم فروردین هر روز از ساعت 17 تا 23 میزبان علاقه‌مندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جشنواره نوروزگاه هر شب در سه بخش اجرا می‌شود، گفت: برپایی سن و اجرای برنامه‌های مختلف نظیر اجرای موسیقی زنده سنتی و موسیقی پاپ، نوروزخوانی، نمایش کودک، مسابقه کودک و بزرگسال با موضوع نوروز، موسیقی آیینی اقوام ایرانی، شعبده‌بازی، تقلید صدا، استند آپ کمدی، دعوت و تجلیل از خانواده معظم شهدا، نخبگان و فرهیختگان سطح منطقه، توصیه‌های ویژه نوروزی و آموزش بهینه‌سازی مصرف انرژی انجام می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 بخش دوم و سوم جشنواره را شامل برپایی غرفه‌های اجرایی و میدانی دانست و افزود: غرفه‌های اجرایی شامل رادیو پردیس نوروزگاه، سلامت و طب ایرانی، نوروز و سلامت، ورزش و تندرستی، کودک و سرگرمی، نقاشی کودک، ایستگاه پذیرایی، گردشگری، کلینیک گل و گیاه، پسماند، ساحل شنی، صنایع دستی، ترافیک و ایمنی و خانه اسباب بازی است.

مختاری ادامه داد: همچنین غرفه‌های میدانی شامل برگزاری مسابقات خانوادگی، بازی‌های بومی و محلی شامل طناب‌کشی، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، تن پوش عروسکی، پینگ پنگ و بازی‌های صفحه‌ای است؛ در جشنواره نوروزگاه تلاش کردیم برنامه‌ها برای تمام سنین مناسب باشد.

وی یکی از برنامه‌های ویژه امسال را اهدای سبزه، گل و ماهی به مسافران نوروزی عنوان کرد و گفت: مسافران با تحویل زباله‌های سفری خود در ایستگاه مسافران نوروزی در محور امام رضا(ع) می‌توانند این هدایا را دریافت کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 عنوان کرد: ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در میدان ثامن الحجج در بزرگراه امام رضا(ع) که از 29 اسفند آماده استقبال از مسافران نوروزی است، چهار غرفه اطلاع‌رسانی دارد که بسته های گردشگری آخرین اطلاعات تهران در نوروز 98 را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

برگزاری تورهای گردشگری در پایتختدیدار عیدانه وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی با سالمندان و کودکان+ عکسآغاز برنامه‌های نوروزی در برج میلاد از امروزپیش بینی 3 میلیون گردشگر از برنامه‌های نوروزی تهران

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان

قاسم غریب آبادی گفت: به منظور تحقق اهداف توافق نامه منعقده بین سازمان امور اجتماعی کشور و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برنامه متمرکز فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه کودکان محلات حاشیه نشین استان با رویکرد آموزشی، فرهنگی و هنری در محل زمین چمن مصنوعی جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: این فضای شاد و متنوع با مشارکت هلال‌احمر، استانداری گلستان، دفتر تحول اجتماعی محلات حاشیه نشین، آموزش وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌ها در جهت کم کردن آسیب‌های مناطق مستعد آسیب‌های اجتماعی افزود: در این برنامه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از ۵ محله حاشیه نشین گرگان در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و بازی و سرگرمی همراه با نمایش طنز کودکانه در فضای بهاری محوطه چمن ستاد جمعیت هلال‌احمر گلستان شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید