Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: پنج میلیون و 131 هزار و 441 وسیله نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون از جاده های این استان تردد کردند.

«علی زندی فر» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تردد در جاده های استان مرکزی از 25 اسفند ماه تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استان مرکزی با تردد این میزان وسیله نقلیه، رتبه 12 را در بین استان های کشور به خود اختصاص داده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی میانگین سرعت در جاده های استان در این مدت را 85 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: سرعت غیر مجاز وسایل نقلیه در جاده های استان در این مدت 9 درصد بوده است.
زندی فر بیان کرد: 792 هزار و 363 وسیله نقلیه در این مدت به استان مرکزی وارد و 846 هزار و 437 وسیله از استان خارج شده است.
وی ادامه داد: جاده اراک - سلفچگان پر تردد ترین جاده استان مرکزی در این مدت بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: وسایل نقلیه در آزادراه ساوه - تهران نیز با میانگین سرعت 102 کیلومتر بر ساعت بیشترین سرعت را در استان داشته اند.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.
1955/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راهداري استان مركزي تردد نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال جادهٔ کرج - کندوان که قرار بود از (۲ تا ۴ اردیبهشت) به‌دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود باشد؛ امروز با توجه به شرایط جوی انسدادی لغو و تردد در جاده برقرار شد.

کد خبر 6086321 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان