Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@18:57:18 GMT

آتش‌سوزی یک انبار ۴۰۰ متری در جاده خاوران +عکس

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۳۱۹

آتش‌سوزی یک انبار ۴۰۰ متری در جاده خاوران +عکس

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک انبار ۴۰۰ متری و کارگاه تولیدی تزریق پلاستیک خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۶:۰۵ صبح امروز  آتش‌سوزی در یک انبار کالا در جاده خاوران حوالی میدان آقانور به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. با توجه به گستردگی آتش‌سوزی و تعداد تماس‌ها ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی و همچنین مسئولان شهرداری منطقه ۱۵ و عوامل کمکی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل آتش‌سوزی یک سوله بود که به عنوان کارگاه تولیدی و تزریق پلاستیک و انبار نگهداری مواد تولیدشده در حجم زیاد استفاده می‌شد. این سوله به وسعت حدوداً ۴۰۰ متر کاملاً مسقف با سقف شیروانی بود و مقدار زیادی جنس تولید شده در آن حجم زیاد نگهداری می‌شد.

ملکی تأکید کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند این سوله و انبار کاملاً شعله‌ور بود و زبانه‌های آتش از زیر سقف‌ها بیرون می‌زد. در اثر شدت حرارت سقف‌ها تخریب شده بود و به صورت آوار روی اجناس ریخته بود. در مجاورت آن دو سوله و انبار دیگر وجود داشت که آتش در حال سرایت به آن بخش‌ها بود اما آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و خیلی سریع موفق شدند آتش را تحت کنترل خودشان در بیاورند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: خوشبختانه با عملیات به‌موقع نیروها از سرایت به انبارها و کارگاه‌های مجاور جلوگیری شد و تا به این لحظه موردی از مصدومیت و تلفات جانی نداریم. آتش هم خاموش شده و لکه‌گیری و ایمن‌سازی انجام شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پلاستیک عکس کارگاه جاده خاوران انبار عکس فیلم یک زن ویدیو ها اندیمشک دزفول نوروز دختر مردم مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد

آتشپاد غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آتشنشانان با حضور در محل ضمن کارشناسی حریق و اقدامات اطفایی، حریق این منزل مسکونی را مهار کردند.

وی ادامه داد: این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6080536

دیگر خبرها

  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد