Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در گشت تعزیرات حکومتی استان البرز، ۴ رستوران به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از مواد فاسد شدنی و تاریخ مصرف گذشته پلمب شد. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی میزان، گشت تعزیرات حکومتی استان البرز در دومین روز از فروردین ۹۸ در طرح نظارتی نوروز با حضور زهیری رئیس شعبه دوم، بازرسین صنعت، معدن و تجارت، کارشناسان بهداشت و کارشناسان گردشگری از ۱۰ رستوران جاده چالوس–کرج بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازرسی ۴ رستوران به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از مواد فاسد شدنی و تاریخ مصرف گذشته پلمب و پرونده تخلف تشکیل شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت معدن تجارت جاده چالوس کرج مواد فاسد شدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ تن فرآورده دامی فاسد در تهران از چرخه مصرف خارج شد

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: ۸۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف در تهران با حکم قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود محمدیان اظهار کرد: در پی اجرای طرح تشدید نظارت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان در استان تهران، اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی تهران، بیش از ۶۰۰۰ مورد بازدید بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام دادند.

وی افزود: در این طرح که از نوزدهم اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه داشت، ۴۶ اکیپ نظارتی طی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان تهران بیش از ۴۶ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک کشف و برای نمونه‌برداری و تعیین تکلیف ضبط موقت شد.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران خاطرنشان کرد: ۸۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف با حکم قضائی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

محمدیان با بیان اینکه سلامت غذایی مردم خط قرمز دامپزشکی است از ارجاع پرونده ۳۲ واحد متخلف به مراجع قضائی و پلمب ۱۰ واحد صنفی خبر داد و گفت: شهروندان ضمن تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز از مراکز مجاز و مورد تأیید دامپزشکی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی مراتب از طریق سامانه ۱۵۱۲ جهت پیگیری اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: فارس

کد خبر 745027

دیگر خبرها

  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • توقیف یک‌تن تخم‌مرغ فاسد در زاهدان/سردخانه فروشگاه پلمب شد
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • ۸۱ تن فرآورده دامی فاسد در تهران از چرخه مصرف خارج شد
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز