Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@03:41:26 GMT

استقبال مسافران نوروزی در بازدید از سد ساروق تکاب

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۴۲۷

استقبال مسافران نوروزی در بازدید از سد ساروق تکاب

صمد طهماسبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح بازدید از سد ساروق تکاب به مناسبت عید نوروز و گرامیداشت روز جهانی آب برای رونق بیشتر مسافرت های نوروزی تمهید شده است، افزود: مسافران و گردشگران نوروزی که برای بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی وارد این شهرستان می شوند، می توانند تا روز 12 فروردین از مجموعه چشم انداز طبیعی و پایاب، تاج و تاسیسات این سد مخزنی بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بازدید از این سد از روز جمعه آغاز شده است، بیان کرد: مسافران نوروزی در بازدید از این سد ساروق موارد ایمنی و حفاظتی را رعایت کرده و از نزدیک شدن بیش از حد به دهانه سد و مناطق خطرساز و دریاچه پشت سد خودداری کرده و رفتارها و حرکات خطرآفرین و حادثه ساز روی تاج انجام ندهند.
طهماسبی اظهار داشت: سد ساروق یکی از زیباترین سدها و مناطق تفریحی آذربایجان غربی است که تفرجگاهی با چشم انداز مناسب و لذت بخش برای بازدیدکنندگان به شمار می رود.
رییس اداره امور منابع آب تکاب ادامه داد: با توجه به بارش مناسب برف و باران و افزایش ذخایر آبی منطقه، بالا آمدن آب پشت سد ساروق بر زیبایی ها و جاذبه طبیعی این سد افزوده است.
به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی بازدید گردشگران و مسافران از سدهای شهرچای ارومیه، حسنلوی نقده، ساروق تکاب، آغ چای چایپاره و سد مهاباد در ایام عید نوروز امسال آزاد است.
سد مخزنی ساروق (گوگردچی) بر روی رودخانه «قراقیه» در 18 کیلومتری تکاب ساخته شده و عملیات بهره‌برداری آن از سال 1388 آغاز شده است.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 چای عید نوروز گردشگران و مسافران مسافران نوروزی مسافران و گردشگران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی

به گزارش جام جم آنلاین از  روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی کشوری در نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی که امروز در سازمان صداوسیما برگزار شد، ضمن یادآوری این نکته که در این گزارش درباره بازدید‌ها صحبت می‌کنیم و نه میزان بازدیدکنندگان، اظهار کرد: با استفاده از ابزار داده‌کاوی، حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده از برنامه‌های نوروز و ماه رمضان رسانه ملی در چهار پلتفرم تلگرام، اینستاگرام، روبیکا و ایتا جمع‌آوری کرده‌ایم که در مجموع یک میلیارد و نیم بازدید داشته‌اند.

وی افزود: در این میان در تلگرام ۱۷۳ میلیون بازدید، در اینستاگرام ۱.۱ میلیارد بازدید، در ایتا ۸۵.۵ میلیون بازدید و در روبیکا ۱۳۹ میلیون بازدید ثبت شده است.
مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی با بیان اینکه در میان برنامه‌ها نیز «محفل» با ۴۰۵ میلیون بازدید، «زندگی پس از زندگی» با ۲۷۸ میلیون، «سال نو» شبکه سه با ۱۱۸ میلیون، «برمودا» در ایام عید ۱۰۳ میلیون و «شب عیدی» شبکه دو با ۷۹ میلیون بازدید در ردیف پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها قرار داشتند عنوان کرد: در میان ویدئو‌هایی از مجموعه‌های نمایشی، «نون خ» با ۶۴ میلیون بازدید، «زیرخاکی» با ۳۹ میلیون بازدید، «هفت‌سر اژدها» با ۲۴.۵ میلیون بازدید و «رستگاری» با ۵.۱ میلیون بازدید در شبکه‌های اجتماعی دیده شدند.

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران