Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم ملی آرژانتین دلیل شکست سنگین تیمش مقابل ونزوئلا را سیستم بازی آن نمی‌داند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از باخت 3 بر یک بامداد امروز (شنبه) این تیم مقابل ونزوئلا در دیداری دوستانه در شهر مادرید به خبرنگاران گفت: از نظر منطقی این شکست یک پسرفت است اما نتیجه روی کارهایی که ما بعد از این می‌خواهیم انجام دهیم، تأثیر زیادی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بدانیم که کار آسان نیست و رقیب هم تیمی است که فوتبال بازی می‌کند. مطمئناً چیزهایی هست که باید تصحیح شود اما هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد. من امیدواریم که به مراتب بهتر از این‌ها بازی کنیم و مهمتر از همه اینکه مفهوم بازی را درک کنیم چیزی که من امروز فکر می‌کنم، تیم آن را درک نکرد.

اسکالونی با رد این موضوع که سیستم بازی اشتباه دلیل شکست آرژانتین بوده است، افزود: گل‌هایی که خوردیم ربطی به سه، چهار یا پنج نفره بودن خط دفاعی‌مان نداشت. گل اول با توپی به ثمر رسید که مدافع ما به اندازه کافی روی حریف فشار نیاورد و او توانست همان جایی که می‌خواست آن را شلیک کند. ما بازیکنان بیشتری برای گلزنی داشتیم اما آنها هم گل نزدند، بنابراین باخت ما ربطی به تاکتیک بازی‌مان نداشت بلکه بیشتر به دلیل رویکرد بازیکنان بود و اینکه آنها در هر لحظه از بازی نمی‌‌دانستند بهترین تصمیم چیست.

فوتبال جهان| لیونل مسی مصدوم شد/ غیبت ستاره آرژانتین برابر مراکش

سرمربی آلبی‌سلسته تأکید کرد: در نیمه دوم بازی ما نکات مثبت فراوانی داشت در حالی که نیمه اول پر از نکات منفی بود و بهتر که جریان بازی اینطور دنبال شد. ما از این شکست درس گرفتیم. شرایطی که ما ایجاد کردیم تا حد زیادی به خاطر مسی بود. این بازی به ما کمک کرد تا ببینیم که دیگر بازیکنان در کنار مسی چگونه بازی می‌کنند. مسی طبق معمول داشت بار تیم را به دوش می‌کشید اما سایر بازیکنان هم باید بیشتر از این در جریان بازی نقش داشته باشند و تلاش کنند. هدف ما هم همین است. لائوتارو مارتینس (زننده تنها گل آرژانتین) بازی خوبی انجام داد که من آن را دوست داشتم. لائوتارو مهاجمی است که نشان داد می‌توانیم روی او حساب کنیم. با این حال چیزهای زیادی است که در تیم‌مان باید ارتقا پیدا کنند و باید تا پیش از آغاز کوپا آمه‌ریکا این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال آرژانتین لیونل مسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آرژانتین لیونل مسی تیم ملی فوتبال آرژانتین لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی

نرووردی هر هفته به سقوط نزدیک تر می شود.

ساسولو و لچه در چارچوب بازی‌های هفته ۳۳ فصل 24-2023 سری آ به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳-۰ لچه خاتمه یافت. ساسولو با این باخت در رتبه نوزدهم باقی ماند.

ساسولو که در حال سپری کردن یازدهمین فصل خود در سری آ است، با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم جدول در منطقه سقوط به سری بی قرار دارد. آنها طی ۲۰ بازی اخیر خود فقط دو برد کسب کرده اند. ساسولو در پنج هفته پایانی، برنامه آسانی ندارد؛ آنها باید مقابل فیورنتینا، اینتر، کالیاری، جنوا و لاتزیو به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!