Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی فروزان مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، یک درصد کاهش دارد.
وی با بیان اینکه ۳۶۳ هزار و ۹۶۰ نفر از این تعداد با حمل و نقل جاده‌ای و عمومی وارد استان شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۵/۹ درصد کاهش داشته است، افزود: ۱۴۶ هزار و ۶۳ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۲/۲ درصدی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به ورود ۷۶ هزار و ۹۳۸ نفر از طریق فرودگاه‌ها به استان و کاهش   ۱۷/۱ درصدی نسبت به سال گذشته، ادامه داد: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود به استان وارد شده اند هم چهار میلیون و ۳۲۴ هزار و ۶۸ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش سه درصدی مواجه بوده است.      تشرف بیش از دو میلیون و 997 هزار نفر به مشهد مقدس

فروزان گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا دوم فروردین سال جاری دو میلیون و ۹۹۷ هزار و ۳۹۱ نفر وارد مشهد شده اند که در مقایسه با سال گذشته ۱/۹ درصد افزایش دارد.
وی با بیان اینکه ۲۶۳ هزار و ۷۳ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی وارد مشهد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۲/۶ درصد کاهش داشته است،  افزود: ۱۴۶ هزار و ۶۳ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۲/۲ درصدی همراه بوده است.    مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به  ورود ۷۶ هزار و ۷۵۹ نفر از طریق فرودگاه ها به مشهد و کاهش 17 درصدی این آمار در مقایسه با سال گذشته، ادامه داد:  زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روز‌های ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین سال جدید به مشهد وارد شده اند هم دو میلیون و ۵۱۱ هزار و ۴۹۶ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۳/۱ درصدی مواجه بوده است.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر، شاهد ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مجید نژادحسین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون، پیوسته پیگیر نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی بوده‌ایم، اظهارداشت: برهمین اساس، مجوز انعقاد قرارداد خرید 450 دستگاه اتوبوس را به شهرداری دادیم.

وی گفت: این موضوع در قالب 3 قرارداد توسط شهرداری مشهد دنبال می‌شود که قرارداد اول، منعقد شده و در مرحله آزمایش فنی و تحویل 100 دستگاه اتوبوس و مقدمه‌سازی برای ورود آنها هستیم.

نژادحسین با بیان اینکه قرارداد دیگر، مربوط به خرید 130 دستگاه میدل‌باس بود، افزود: 30 دستگاه از این میدل‌باس‌ها تحویل شده ولی 100 دستگاه باقی‌مانده بخاطر تحریم‌ها و نقص‌های فنی و ... امکان تحویل به شهرداری را نداشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس، مقرر شد معادل این یکصد دستگاه میدل‌باس، 59 دستگاه اتوبوس شهری خریداری و تحویل شهرداری مشهد شود.

نژادحسین با بیان اینکه در گام نخست، 10 دستگاه اتوبوس از این 59 دستگاه در اسفندماه سال گذشته تحویل و وارد چرخه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی شد، گفت: مابقی این اتوبوس‌ها نیز ماهانه بین 10 تا 15 دستگاه تحویل شهرداری می‌شود؛ نقطه عطف این اتوبوس‌ها، تحویل یک دستگاه‌ اتوبوس برقی به صورت آزمایشی در اردیبهشت‌ماه است.

وی افزود: اولویت بکارگیری این اتوبوس‌ها در مسیرهایی است که سرفاصله زمانی آنها بیش‌ از حد بوده و باید این سرفاصله کاهش یابد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد اظهارکرد: یکی دیگر از قراردادها نیز مربوط به خرید 250 دستگاه اتوبوس بوده که 200 اتوبوس، 12 متری و 50 دستگاه نیز 18 متری دو کابین است.

نژادحسین گفت: توافقات کلی روی این قرارداد صورت گرفته و امیدواریم تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه شاهد انعقاد آن باشیم؛ روند ورود این ناوگان، از چند ماه پس از انعقاد قرارداد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان