Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فریدون الله‌یاری (مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان) گفت: در تمامی مساجد شاخص تاریخی استان اصفهان به گردشگران خدمات رسانی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پایان یافتن فریضه معنوی اعتکاف در برخی مساجد شاخص اصفهان تاکید کرد: با اتمام فریضه معنوی اعتکاف از امروز سوم فروردین در تمامی مساجد تاریخی اصفهان از جمله مسجد تاریخی امام(ره) (جامع عباسی) و جامع عتیق اصفهان بر روی گردشگران گشوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین افزود: از جمله شاخص‌ترین مساجد تاریخی که در پهنه استان اصفهان قرار گرفته و در آنها به گردشگران خدمات رسانی می‌شود می توان به مساجد جامع عتیق، شیخ لطف الله، امام، حکیم و چهارباغ در اصفهان، مسجد جامع نطنز، مسجد جامع نائین و مسجد جامع اردستان اشاره کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان گردشگران نوروزی مساجد چهارباغ عباسی اصفهان مسجد تاریخی امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشوده شدن در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال به روی گردشگران نوروزی

مدیرکل امور روستایی استانداری اصفهان گفت: با توجه به مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان، نمایشگاه دستاورد‌های فرهنگی و هنری روستاییان و عشایر استان با هماهنگی نهاد‌های ذی‌ربط به‌ویژه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با عنوان «روستا آباد» در محل صحن مرکزی این مجموعه تاریخی ویژه گردشگران نوروزی در حال برگزاری است.

مجید جوهری افزود:با توجه به اختلافاتی که بر سر مالکیت این مجموعه تاریخی وجود داشت، تالار تاریخی تیموری اصفهان بیش از ۵ سال  تعطیل بود، که با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، شهرداری اصفهان و سایر نهاد‌های ذی‌ربط امسال، برای اولین بار در‌های این مجموعه تاریخی گشوده شد .

او گفت: شرکت‌کنندگان در قالب ۲۰ غرفه محصولات روستایی به‌ویژه روستا‌های هدف گردشگری و عشایر  استان نیز صنایع‌دستی خود را در این مجموعه به نمایش گذاشته‌اند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • خدمات رسانی به گردشگران نوروزی در سرعین
  • گشوده شدن در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال به روی گردشگران نوروزی
  • خدمات رسانی ۶ اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در همدان
  • خدمات رسانی ۱۰ گروه به مسافران نورزی در بروجن
  • طنین کلام الله وحی در مساجد و حسینیه‌های میبد
  • استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان
  • خدمت رسانی به بیش از ۴ هزار بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت داراب
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌ تقدیر است
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌تقدیر است