Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:09:41 GMT

تصادف دو خودرو در محور فومن به ماسوله ۴ کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۴۸۰

تصادف دو خودرو در محور فومن به ماسوله ۴ کشته برجا گذاشت

سرهنگ حسین محمدپور در گفتگو با اشاره به وضعیت محورهای ورودی و خروجی و همچنین تصادفات از آغاز طرح نوروزی پلیس، اظهار کرد: تا روز گذشته در زمینه تلفات جاده‌ای با کاهش هفت فوتی شاهد کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای استان بوده است.

وی با بیان اینکه در تصادفات جرحی نیز با کاهش ۱۴ فقره تصادف شاهد کاهش ۱۰ درصدی هستیم، افزود: متأسفانه بامداد امروز در محور فومن به ماسوله در محدوده شهر ماکلوان در برخورد یک دستگاه خودروی هیوندای توسان با انحراف به چپ و برخورد با یک دستگاه ال ۹۰ چهار نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه با اشاره به اینکه از این تعداد یک فوتی مربوط به خودروی توسان و سه فوتی دیگر مربوط به خودروی ال ۹۰ است، گفت: این حادثه دو مجروح نیز داشته است.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز سفرهای نوروزی سه محور رشت به لنگرود، تالش به آستارا و سنگر به سیاهکل که در سال گذشته بیشترین تصادفات را داشته‌اند شناسایی و اقدامات لازم انجام شده است، بیان کرد: در دو محور اولی این اقدامات به کاهش تصادفات منجر شده اما در محور سوم در تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال گذشته اصرار به تخلف یک دستگاه پژو سبب فوت سه نفر شد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به ورود ۴۹۸ هزار خودرو به استان گیلان در روزهای گذشته، گفت: دیروز بیشترین آمار ورود خودرو به گیلان در محور جنوب به شمال (رودبار) با ۵۱ هزار خودرو بوده‌ایم.

وی به گره‌ها و روانی ترافیکی در محورهای استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: در محور جنوبی در محدوده امامزاده هاشم به رشت، محور آستارا در تقاطع و پل خطبه سرا و همچنین کمربندی شهر تالش در محورهای شرقی شاهد تراکم خودروها هستیم.

کد خبر 4574075

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین محمد پور پلیس راه گیلان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش ۱۷ درصدی مجموع تصادفات در جاده‌های استان اصفهان طی مدت ۱۴ روز اجرای طرح نوروزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر در این خصوص، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی در 24 اسفند 1402 تا روز گذشته 8 فروردین ماه 1403 حدود 19 میلیون و 700 هزار تردد در جاده های استان ثبت شده و در این بین یک میلیون و 602 هزار و 231 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده و یک میلیون و 561 هزار و 319 دستگاه وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند.

وی افزود: براساس آمارهای بدست آمده در مجموع طی مدت 14 روز اجرای طرح نوروزی تعداد هزار و 259 فقره تصادف در جاده های استان اصفهان رخ داده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 17 درصدی را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به وقوع 29 فقره تصادف فوتی و جان باختن 36 نفر در این تصادفات گفت: متاسفانه از نظر میزان وقوع تصادفات فوتی و تعداد جان باختگان درسر صحنه تصادف به ترتیب با افزایش 38 و 57 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

هاشمی‌فر از وقوع 273 فقره تصادف جرحی با 421 نفر مجروح خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حال عمومی برخی از مجروحان وخیم گزارش شده احتمال افزایش تعداد فوتی ها نیز وجود دارد.

وی عدم توجه به جلو با 88 درصد را بیشترین علت وقوع تصادفات جاده ای استان ذکر کرد و گفت: واژگونی و خروج از جاده نیز با 70 درصد بیشترین نوع وقوع حوادث جاده ای در این مدت بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، محور اصفهان _ شیراز، محور شاهین شهر _ کاشان، محور فولادشهر، محورآزادراه امیرکبیر، محور کاشان _ قم، محور کوهپایه، محور اصفهان _ شهرکرد، محور موته _ گلپایگان، محور خور _ جندق و محور دامنه را پر تصادف ترین محورها و جاده های استان در 14 روز طرح نوروزی برشمرد.

وی با بیان اینکه 55 درصد از خودروهای حادثه دیده غیر بومی و 45 درصد بومی بودند اضافه کرد: 45 درصد از تصادفات در شب و 55 درصد در روز اتفاق افتاده و 57 درصد تصادفات نیز بین ساعات 15 عصر تا 20 شب رخ داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه رعایت دقیق قوانین و مقررات توسط رانندگان می تواند از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کند خاطر نشان کرد: به رانندگان توصیه می کنیم در طول مسیر به تابلوها و علایم جاده‌ای توجه کرده ، جاده را جزوی از سفر و گشت و گذار خود دانسته و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند و تمام حواس خود را به جلو معطوف کرده و از هر عملی که باعث حواس پرتی آنان می شود خودداری کنند.

انتهای پیام/163/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • تردد نوروزی حدود ۲ میلیون خودرو در محورهای گیلان
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت