Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:25:13 GMT

60 درصد مساکن روستایی نقده سنددار شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۵۱۷

60 درصد مساکن روستایی نقده سنددار شد

رشید نقی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 80 روستای بالای 20 خانوار در این شهرستان وجود دارد که تاکنون طرح سنددار کردن اماکن در 76 روستای این شهرستان اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه شهر محمدیار با جمعیت زیر 25 هزار نفر تحت پوشش بنیاد مسکن نقده قرار دارد، ادامه داد: حدود یکهزار و 800 واحد مسکونی این شهر از خدمات طرح سنددار شدن اماکن بهره مند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: متقاضیان این طرح می توانند مدارک خود را به دهیاری تحویل دهند و از سفر به شهر خودداری کنند که در این صورت کارشناسان این اداره به دهیاری روستاها مراجعه و اسناد لازم را تحویل می گیرند.
مدیر بنیاد مسکن نقده اضافه کرد: کارشناسان این اداره کل آمادگی لازم را جهت حضور در روستاها دارند تا مدارک لازم را از روستاییان بگیرند و طرح سنددار کردن اماکن روستایی را با سرعت پیش ببرند.
به گزارش ایرنا نقده دارای 95 روستا بوده و یکهزار و 193 خانوار با جمعیت 36 هزار و 56 نفر در این روستاها زندگی می کنند.
شهرستان 127 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده است.
در مجموع 2 هزار و 725 روستای دارای سکنه در آذربایجان غربی وجود دارد که 2 هزار و 200 روستا از آنها بالای 20 خانوار بوده و 169 هزار و 650 واحد مسکونی روستایی در یکهزار و 850 روستای استان سنددار شده است.
9918/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی مسکن روستایی نقده سنددار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مسئول مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان پیرانشهرگفت: این حادثه شامگاه دیروز در حالی روی داد که این بانوی میانسال برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات روستای لگ‌بن در مسیر پیرانشهر به مهاباد رفته بود که ناگهان با حمله خرس مواجه شد.

عزیز ابراهیم نژاد افزود: یک قلاده خرس پس از حمله به این بانوی میانسال با وی گلاویز شده و از ناحیه سر و صورت به شدت وی را زخمی می کند.

ابراهیم نژاد گفت: با اطلاع به مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ این شهرستان، آمبولانس این مرکز به روستای لگ بن اعزام و با توجه به نزدیکی مسیر فرد زخمی شده وی برای مداوا به مرکز درمانی در شهرستان نقده اعزام شد.

مسئول مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان پیرانشهر، از روستائیان و گردشگران این منطقه خواست: هنگام کوهپیمایی در مناطق کوهستانی به دلیل احتمال حمله حیوانات وحشی از جمله خرس و گرگ از تک‌روی و جدا شدن از گروه خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان