Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@10:53:14 GMT

پیدا شدن 3 کوهنورد گمشده در ارتفاعات تفتان + عکس

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۵۹۲

پیدا شدن 3 کوهنورد گمشده در ارتفاعات تفتان + عکس

حوادث رکنا: 3 کوهنورد که در ارتفاعات تفتان ناپدید شده بودند با تلاش تیم های هلال احمر در بامداد شنبه پیدا شدند.

رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پنج نفر از اهالی خاش روز گذشته برای تفریح و گردش به ارتفاعات تفتان رفته بودند که پس از مدتی به دلیل نا آشنایی با این منطقه از یکدیگر جدا شده و پس از چند تماس ارتباط آنان با یکدیگر قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 2 نفر از افراد این گروه با مراجعه به پایگاه امداد و نجات کوهستان تفتان درخواست کمک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: بلافاصله 2 تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان متشکل از 10 نفر نجاتگر به محل اعزام و پس از پنج ساعت عملیات جستجو سرانجام در ساعت یک بامداد امروز هر 3 نفر را پیدا کردند.

وی بیان کرد: این 3 نفر به دلیل نداشتن تجهیزات لازم و عدم آشنایی به منطقه متاسفانه دچار مشکل شدند که با اقدام به موقع نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان دره گل تفتان نجات یافتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث هلال احمر عکس کوهنورد گم شده ارتفاعات تفتان عکس فیلم یک زن ویدیو ها اندیمشک دزفول دختر نوروز مردم مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ