Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@17:34:59 GMT

درگیری مسلحانه در رزن یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۶۲۵

درگیری مسلحانه در رزن یک کشته برجا گذاشت

سرهنگ محمدباقر سلگی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح ایست و بازرسی برای کنترل جاده های مواصلاتی، ماموران ساعت چهار و 20 دقیقه بامداد امروز در جاده رزن - قروه درجزین به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و دستور ایست می دهند.
وی اضافه کرد: راننده سواری پراید بی توجه به دستور ایست و هشدار پلیس از محل متواری شده و تعقیب و گریز برای توقیف خودرو آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان رزن بیان کرد: راننده سواری پراید با پخش میخ های سه پر خودروی پلیس را پنچر و متوقف کرده و ماموران با توجه به حساسیت ماموریت موضوع را به دیگر گشتی های اطلاع رسانی می کنند.
سرهنگ سلگی ادامه داد: با حضور به موقع تیم های گشتی خودروی فرد مظنون به یک مکان بن بست هدایت شده و متهم برای فرار از این مهلکه دست به اسلحه می برد.
وی بیان کرد: متهم با استفاده از یک قبضه کلت کمری به سمت ماموران شلیک کرد که در این درگیری مسلحانه وی با شلیک گلوله پلیس به ناحیه بازوی سمت راست و برخورد با ریه مجروح شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن افزود: متهم بی درنگ به بیمارستان ولیعصر(عج) رزن منتقل شد اما به علت شدت جراحات وارده عمل جراحی بی نتیجه مانده و پس از یک و نیم ساعت جان خود را از دست داد.
سرهنگ سلگی اضافه کرد: متهم 48 ساله غیربومی و دارای ساقه چند فقره سرقت بوده و ماموران در بازرسی از خودروی وی مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن اظهار داشت: با این وجود تحقیقات پلیس شهرستان رزن در زمینه علت و انگیزه فرار متهم ادامه دارد.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بیمارستان خودرو عمل جراحی فرمانده انتظامی شهرستان کشف و ضبط 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران