Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میر محمد غراوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار داشتیم که تا ساعت سه و نیم بامداد امروز (شنبه) پیک سیلاب از رودخانه گرگانرود در محدوده شهرستان گمیشان عبور کند و برای مقابله خود را آماده کرده بودیم.

وی افزود: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده از سوی مدیریت بحران سیلاب وارد شهر و روستاهای گمیشان نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: با تمهیدات انجام شده خوشبختانه تمامی روستاها و شهر گمیشان ایمن هستند و با اطمینان خاطر می‌توان گفت که مشکلی برای آنها به وجود نیامده است.

وی با اشاره به اینکه با کاهش آب خروجی‌های سدهای گلستان، خطر سیلاب کاملاً برطرف شده است، از فوت دو نفر در گلستان بر اثر وقوع سیلاب خبر داد.

غراوی اظهار امیدواری کرد که با مساعد شدن هوا از صبح شنبه امدادرسانی به سیل زدگان با قوت و شدت بیشتری ادامه یابد.

کد خبر 4574071

منبع: مهر

کلیدواژه: گمیشان استانداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکنام گفت: شرکت آب منطقه‌ای یزد بر حسب وظیفه از تمام ظرفیت‌های ممکن در زمان وقوع سیلاب و هشدار‌های صادر شده برای کاهش خسارت‌ها استفاده می کند.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای با استفاده از ظرقیت‌های بخش خصوصی و پیمانکاران، گروه‌های گشت و بازرسی و تعامل با دیگر سازمان‌ها در راستای کاهش اثرات سیلاب تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری و جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیل و عبور ایمنی سیلاب در رودخانه‌های استان، لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان در سال گذشته انجام شده و این اقدام همچنین ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است