Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:46:25 GMT

برف و باران استان مرکزی را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۶۹۸

برف و باران استان مرکزی را فرا می گیرد

اراک - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بارش برف و باران در روزهای اخیر این استان را فرا می گیرد.

«محمد رضا احمدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره حاکی از ورود سامانه بارشی از نواحی غربی به کشور است که این سامانه به تدریج از امروز استان مرکزی را تحت تاثیر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با فعالیت این سیستم بارش ها از فردا در استان مرکزی آغاز و در روزهای دوشنبه و سه شنبه این بارش ها در استان افزایش می یابد.
کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان مرکزی بیان کرد: این بارش ها در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به صورت برف و سایر نقاط باران بوده و در برخی ساعت ها نیز همراه با وزش باد است.
احمدی افزود: این سامانه بارشی عصر روز سه شنبه از استان مرکزی خارج و جوی پایدار برای روز چهارشنبه پیش بینی می شود.
245 میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه سال گذشته) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است.
1955/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وضعيت هوا هواشناسي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 6087819

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • تداوم بارندگی در سمنان