Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:45:17 GMT

درگذشت قهرمان کشتی ساحلی بر اثر سانحه رانندگی

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۷۵۹

درگذشت قهرمان کشتی ساحلی بر اثر سانحه رانندگی

دارنده مدال طلای کشتی ساحلی جوانان جهان و عضو تیم ملی شب گذشته (جمعه) بر اثر سانحه دلخراش رانندگی در جاده ماسوله درگذشت.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، سهیل پرسته، قهرمان کشتی ساحلی جوانان جهان در اثر سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

پرسته کشتی گیر گیلانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان که از روز ۱۸ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد نیز دعوت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایسنا درگذشت این قهرمان کشتی را به خانواده محترم ایشان و جامعه کشتی تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم آرزوی غفران الهی دارد.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن