Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «اسماعیل کوثری» با بیان اینکه توجه ویژه مقام معظم رهبری به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، نشات گرفته از باور قلبی ایشان است، اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی قدرت و توان خود را به اثبات رساندند.

 

وی با بیان اینکه یکی از دلایل پیشرفت‌های شگفت‌انگیز و پرشتاب حوزه دفاعی کشور، بهره گیری از توان دانشمندان و متخصصین جوان است، گفت: طی ۴ دهه گذشته هر جا به جوانان اعتماد کرده و شرایط را برای آنان مهیا کردیم، برنده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در پایان گفت: به کوری چشم دشمنان، روند پبشرفت‌های حوزه دفاعی و نظامی کشور در همه عرصه‌های زمینی، دریایی و هوایی در دهه پنجم انقلاب همچنان با سرعت ادامه خواهد داشت.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار کوثری سپاه اسماعیل کوثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • ایران جزو چهار کشور نخست دنیا در حوزه سدسازی است
  • ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت