Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 

پرسپولیس تهران که راس ساعت 16 امروز، تمرینات آماده‌سازی خود را برای نبرد حساس برابر استقلال بدون حضور برانکو ایوانکوویچ آغاز خواهد کرد، تصمیمی جنجالی و پرحاشیه را در دستور کار قرار داده است تا صدای اعتراض برخی هواداران به گوش برسد.

 

تمرینات پرسپولیس

 

بنا بر اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، تمامی تمرینات این تیم تا تاریخ 7 فروردین پشت درب‌های بسته انجام خواهد شد و هیچ هوادار و خبرنگاری مجاز به حضور در استادیوم شهید کاظمی نخواهد بود تا بدین وسیله برنامه‌های فنی و تاکتیکی سرخ‌ها برای استقلال رو نشود!

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه پرسپولیس پایتخت پرسپولیس پارس تمرینات پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با صنعت نفت را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر صنعت نفت آبادان را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استقبال از پرسپوليس با پرتاب اشيا در آبادان درخواست آبادانی ها از حبیب کاشانی!

دیگر خبرها

  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم