Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: ۱۱۰ گروه جهادی از بسیجیان قم در ایام نوروز ۹۸ در داخل و خارج از استان فعالیت می‌کنند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل ازروابط عمومی سپاه استان قم، علی دستوری اظهار داشت: به لطف الهی سال‌به‌سال شاهد هستیم که اردو‌های جهادی با شور و اشتیاق و رونق بیش از پیشی در سراسر ایران اسلامی از جمله روستا‌ها و مناطق شهری محروم و کم برخوردار برگزار می‌شود و این اردو‌های به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز، نشان‌دهنده عزم و اراده و ایمان بالای نسل جوان انقلابی در مسیر محرومیت‌زدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت گروه های جهادی قم در مناطق محروم تا 16 فروردین 98 ادامه دارد

وی افزود: این اردو‌ها در عرصه‌های گوناگون عمرانی و اقتصادی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و غیره برگزار می‌شود و جهادگران به‌ویژه چند روز مانده به عید نوروز تا آخر تعطیلات به فعالیت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در این عرصه‌ها اهتمام می‌ورزند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی استان قم در ایام نوروز ابراز کرد: در مجموع 110 گروه جهادی از قم در ایام نوروز 98 در داخل و خارج از استان فعالیت می‌کنند که 80 گروه جهادی در داخل استان شامل مناطق حاشیه‌ای شهر مقدس قم و نیز روستا‌ها و دهستان‌های محروم استان به خدمت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: 30 گروه دیگر نیز در استان‌های کرمانشاه (مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب)، سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان، خوزستان، فارس، اصفهان و گیلان در جهت محرومیت‌زدایی فعالیت جهادی می‌کنند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از تخصیص یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هوایی این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، علیرضا برازجانی گفت: از روز بیست‌وهفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه سال ‌۱۴۰۳، در مجموع یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هواپیمایی منطقه بوشهر اختصاص‌ یافت که این مقدار بیان‌کننده افزایش ۵ درصدی مصرف سوخت هواپیمایی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده تعداد پروازهای مربوط به سه فرودگاه استان بوشهر با نام‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر (شهر بوشهر)، فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس (شهر عسلویه) و فرودگاه خارک (جزیره خارک) ۴۸۸ پرواز بود که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ با افزایش ۵ درصدی تعداد پروازها روبه‌رو بوده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد