Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:59:52 GMT

بارندگی ها اخیر در مازندران پنج قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۱۴۶

بارندگی ها اخیر در مازندران پنج قربانی گرفت

ساری - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد که بارندگی ها اخیر در استان پنج قربانی گرفت که شامل سه مرد و 2 زن بود که از این تعداد چهار نفر زن و شوهر بودند.

علی عباسی روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: فقط 2 مورد فوتی که مربوط به یک زن و شوهر بود که در منطقه داراب کلای میاندرود گرفتار سیلاب شدند که هنوز جسد مرد پیدا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این زن و شوهر به علت بی احتیاطی با توجه به شدت گرفتن سیلاب سعی در نجات خودرو خود داشتند که متاسفانه موج قویتر سیلاب هر 2 را به کام مرگ کشاند.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران همچنین افزود: یک زن و شوهر دیگر نیز بر اثر اتصالی برق یکی از زیر گذرهای شهر بهشهر و انتقال برق به آب مجاور بود که منجر به فوت آنها شد .
وی اظهار داشت: فرد دیگر نیز در محور خطیر کوه به علت ریزش کوه و برخورد سنگ با خودرو جان سپرد که این مرد جوان یکی از بازیکنان اسبق تیم فوتبال نساجی بود.
وی با اشاره به اینکه فقط 2 تن از قربانیان بارندگی اخیر بر اثر سیلاب جان خود را ازدست دادند افزود: اغلب این موارد به علت بی احتیاطی و عدم رعایت موارد ایمنی بود.
بارندگی که از یکشنبه 26 اسفند ماه گذشتهاتفاق افتاد خسارت جانی و مالی بسیاری به مردم مناطق شرقی و غربی اسان وارد کرد.
/18997335

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مرگ بارندگي مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور

به گزارش تابناک به نقل از وزارت نیرو، رییس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود ۶۰ ساعت، ۷۰ تا ۹۰ میلی‌متر بارندگی‌ داشته باشیم.
 
 محمدرضا کاویان‌پور رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.
 
وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.
 
کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.
 
رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

دیگر خبرها

  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • مدیریت بیش از ۲۷۰ میلیون متر مکعب آب در بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان
  • ببینید/ رهاسازی بخشی از حقابه ایران از افغانستان در پی بارندگی‌های اخیر
  • رهاسازی بخشی از حقابه ایران از افغانستان در پی بارندگی‌های اخیر
  • پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • افزایش تلفات سیل و باران‌های شدید در افغانستان