Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام کوسه غراوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه جمعه از مناطق سیل زده آق قلا بازدید داشتیم؛ عمق فاجعه بیشتر از آن چیزی است که از سوی مسئولان بیان می شود.

وی افزود: نیروهای مردمی، خودشان در حال مدیریت سیلاب هستند و حضور نیروهای امداد رسان و دستگاه های اجرایی بسیار کمرنگ است.

نماینده مردم کلاله، مراوه تپه، گالیکش و مینودشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اطلاع رسانی رسانه ملی از وضعیت بحرانی مناطق سیل زده گلستان، ادامه داد: صدا و سیما و مدیران به جای حضور در کنار مردم و امدادرسانی در فرماندار آق قلا مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مردم مناطق سیل زده استان نیازمند مواد غذایی، آب معدنی و کنسرو هستند، اضافه کرد: در حال حاضر ارتفاع سیل در آق قلا به دو تا سه متر می رسد و نیروهای مردمی به طور خودجوش در حال فراهم کردن قایق برای امدادرسانی به سایرین هستند.

کوسه غراوی با تاکید بر اینکه مردم سیل زده گلستان نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستند، گفت: استاندار گلستان طی دو سه روز گذشته در استان حضور نداشته و غیبت وی در این شرایط بحرانی جایز نیست و استاندار باید تمام سفرهای خارجی و داخلی خود را لغو می کرد و در کنار مردم می ماند.

کد خبر 4574123

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایندگان مجلس دهم کلاله سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیلزده بلوچستان انجام شد

سیدمحمدمهدی سجادی  با اشاره به سیل و آبگرفتگی در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در حال حاضر، بارگیری اقلام زیستی و حیاتی برای کمک‎‌رسانی به پنج شهرستان و منطقه، از جمله شهرستان‌های دشتیاری، نیک‎شهر، کنارک و زرآباد در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این مدت، ۱۰۵ تیم عملیاتی، جهت ارزیابی و کمک‌رسانی به ۱۵۹ روستای درگیر سیل و آب‎گرفتگی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امدادگرانی از استان‌های فارس، یزد و کرمان در عملیات امدادرسانی این استان شرکت کردند، افزود: اقلام زیستی در بین ۶ هزار و ۳۷۷ خانواده درگیر از سیل و آب‏گرفتگی توزیع شده است.

وی با اشاره به ادامه امدادرسانی در مناطق درگیر سیلاب، ادامه داد: امدادرسانی در مناطق آسیب ‎دیده با خودروهای عملیاتی و قایق‎ ادامه دارد؛ در مناطق سخت گذر هم، ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیلزده بلوچستان انجام شد
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • همه دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند
  • فیلم/ امدادرسانی‌های نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده