Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@09:48:55 GMT

خدمات رساني هلال احمر به استان‌هاي سيل زده

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۱۷۵

خدمات رساني هلال احمر به استان‌هاي سيل زده

خبرگزاري آريا- دبيرکل ستاد هلال احمر کل کشور گفت: از زمان وقوع سيل در دو استان گلستان و مازندران، تاکنون همه نيرو‌هاي هلال احمر کشور اقدام به خدمات رساني کرده اند.
به گزارش خبرگزاري آريا، دبيرکل ستاد هلال احمر کل کشور گفت: از زمان وقوع سيل در دو استان گلستان و مازندران، تاکنون همه نيرو‌هاي هلال احمر کشور اقدام به خدمات رساني کرده اند و هم اکنون 5 فروند بالگرد در منطقه خدمات را به روستا‌هايي که امکان دسترسي زميني به ان‌ها نيست ارائه مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمودرضا پيروي با اشاره به امداد رساني به مناطق سيل زده از طريق قايق و ماشين‌هاي نيمه سنگين امداد رساني افزود: 37 هزار نفر تحت تاثير سيل قرار گرفتند که از اين تعداد 6200 نفر که با مشکل اسکان روبرو شدند از طريق هلال احمر اسکان اضطراري يافتند.
دبيرکل هلال احمر کل کشور گفت: تاکنون تخليه آب 9 هزار باب منزل انجام شده و 280 خودرو نيز از آب بيرون آورده شدند.
پيروي با اشاره به توزيع اقلام غذايي به صورت بسته‌هاي کوتاه مدت 72 ساعته و يک ماهه تاکيد کرد: تاکنون 6 هزار بسته غذايي ميان سيل زدگان توزيع شده است و 206 خودرو براي کمک رساني در منطقه حضور دارد.
وي افزود: همچنين 5 هزار پتو و موکت بين سيل زدگان توزيع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمات رساني هلال احمر سيل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طاهره صحرایی گفت: اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان برای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و پویش کاشت ۵ میلیون درخت توسط اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، همت بالایی گذاشتند.

وی افزود: جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با کاشت بیش از ۱۸۲ هزار نهال موفق شدند گام موثری در این طرح بردارند.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: میزان تعهد خراسان جنوبی در پویش کاشت ۵ میلیون درخت، ۱۷۵ هزار نهال است.

صحرایی افزود: در حال حاضر بر اساس آخرین رتبه بندی کشوری، به همت اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان، خراسان جنوبی در جایگاه ششم کشور قرار گرفته است.

به گفته وی این پویش تا اواخر اردیبهشت ماه و هفته هلال در سطح کشور ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت امداد رسانی در سیستان وبلوچستان
  • تاکنون نیمی از زائران قمی حج تمتع واکسینه شدنه اند
  • وسایلی که زائران حج عمره باید همراهشان ببرند