Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فتا ناجا با توجه به جمع‌آوری کمک‌های مردمی درخصوص سیل‌زدگان و همچنین سفرهای نوروزی هشدارهایی را مطرح کرد.

این موارد به شرح زیر است؛

۱. کمک‌های نقدی خود جهت یاری رساندن به هموطنان سیل‌زده و آسیب‌دیده استان های شمالی و به‌ویژه استان گلستان را صرفا از طریق شماره حساب هایی که از سوی رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر اطلاع‌رسانی می شود واریز و از واریز وجوه نقدی به حساب های اعلامی از سوی افراد غریبه و بعضا سودجو که در فضای مجازی مشغول به تبلیغات دروغین هستند خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲. در هنگام خریدهای نوروزی از فروشندگان کنار جاده‌ای و دست‌فروشان به هیچ عنوان کارت بانکی و رمز کارت را در اختیار این افراد قرار ندهند و تمامی مراحل عملیات کشیدن کارت در دستگاه Pos را شخصا خودشان انجام دهند.

۳. هموطنان عزیز در طول سفر حتما از مودم جیبی و بسته های اینترنت همراه استفاده کنند و از اتصال به وای فای اماکن ناشناس خودداری کنند.

۴. هموطنان گرامی کلیه خدمات مسافرتی و اقامتی خود نظیر رزرو هتل، تور، بلیط هواپیما، قطار و ... را صرفا از سایت های معتبر تهیه کنند.

۵. به شهروندان توصیه می شود در صورت مفقودی یا به سرقت رفتن کارت بانکی در ایام تعطیلات نوروزی بهترین کار مسدودسازی کارت بانکی است که شهروندان می توانند با استفاده از تلفن گویای بانک، موبایل بانک یا دستگاه خودپرداز بانکی اقدام به مسدود کردن کارت بانکی خود کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیل پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد