Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ایران در صفحه شخصی توئیتر خود با بیان اینکه حتی کتاب آسمانی «تورات» را برای مقاصد ایران‌هراسی تحریف کرده‌اند، نوشت: چیزی که (تورات) در حقیقت می‌گوید، این است که یک شاه پارسی، یهودیان را از اسارت در بابل نجات داد.دیگر شاه پارسی، یهودیان را از نسل‌کشی نجات داد. از منطقه نِقب برای توطئه‌گران قاتل درود فرستادند نه پارس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه پارس، تنها فرد خارجی است که عنوان مسیح به او اتلاق شده است. وزیر خارجه ایران در توئیتی ضمن مخالفت با ادعای همتای آمریکایی خود درباره نجات قوم یهود توسط ترامپ، تاکید کرد که این پادشاهان ایران باستان بودند که یهودیان را از نسل‌کشی و اسارت رهانیدند.   «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد شنبه در واکنش به توئیت «مایک پامپئو» همتای آمریکایی خود، تاکید کرد پادشاهان امپراطوری پارس بود که قوم یهود را نجات داد.   پامپئو روز جمعه طی گفت‌وگو با شبکه خبری «سی. بی. اس» در قدس اشغالی مدعی شده بود: «این احتمال وجود دارد که ترامپ در این برهه از سوی خداوند همچون ملکه "اِستِر" (عامل نسل‌کشی ایرانیان در واقعه پوریم) برای کمک به نجات یهودیان از تهدید ایران به زمین فرستاده شده باشد.»   ظریف اما در صفحه شخصی توئیتر خود با بیان اینکه حتی کتاب آسمانی «تورات» را برای مقاصد ایران‌هراسی تحریف کرده‌اند، نوشت: «چیزی که (تورات) در حقیقت می‌گوید، این است که یک شاه پارسی، یهودیان را از اسارت در بابل نجات داد».   وی همچنین افزود: «دیگر شاه پارسی، یهودیان را از نسل‌کشی نجات داد. از منطقه نِقب برای توطئه‌گران قاتل درود فرستادند نه پارس. شاه پارس، تنها فرد خارجی است که عنوان مسیح به او اتلاق شده است».   این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در توییتی جنجالی درباره حاکمیت بلندی‌های جولان نوشت: «بعد از ۵۲ سال، وقت آن است که آمریکا به طور کامل حق حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان که حائز اهمیت راهبردی و امنیتی برای اسرائیل و ثبات منطقه‌ای است را به رسمیت بشناسد.»/انتخاب 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات

به گزارش پارس نیوز به نقل از اقتصادآنلاین ،  گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد، براساس مجوز صادر شده در ۲۷ اسفندماه سال گذشته، مبنی بر تداوم تولید پارس، فراخوان متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده اند، آغاز شده و پس از تعطیلات نوروز بر اساس اولویت متقاضیان ادامه خواهد داشت.

این خودروساز، پیش‌تر اعلام کرده بود که بر اساس مجوز صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال ۱۴۰۳ فراهم شده و بر همین اساس قطعات لازم سفارش گذاری شده و تولید این خودرو با حداکثر ظرفیت ممکن در خطوط تولید و در اولین زمان ممکن پس از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و  ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس؛ ۹ نفر جان باختند
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات
  • جشن پوریم، یادبود خونخواری صهیونیست‌ها و نسل‌کشی ایرانیان +عکس و فیلم
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • برنامه‌ای برای خودسازی آزدگان در اسارت
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶
  • هگمتانه باشکوه‌ترین شهر باستانی ایران در همدان