Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از وزارت نیرو؛ میثم جعفرزاده ­مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو  اظهار کرد: به دلیل هم زمانی پیک زمانی مصرف آب، افزایش کدورت آب سد البرز ناشی از سیلاب و عدم امکان تصفیه آب و کاهش حدود ۵۰۰ لیتری آب شهر‌ها و روستا‌های گروه الف. (شهر‌های بابل، بابلسر و فریدونکنار) بالغ بر ۷۰ روستای مسیر در شهر‌های بابل وبابلسر با کمبود آب مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه آبرسانی به نقاط شهری و روستایی با تعداد ۲۲ دستگاه تانکر سیار از سراسر استان ادامه دارد، گفت: از ۱۹۸ روستای مازندران که در حادثه اخیر بی‌برق شده بودند، مشکل ۱۸۶ روستا رفع شده و در حال حاضر تنها ۱۲ روستا بی‌برق در مازندران باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: تصاویر هوایی از گلستان سیل زده

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو تاکید کرد: با وجود حضور تیم‌های عملیاتی و تجهیرات کامل در منطقه، بروز عواملی همچون بارش برف سنگین، رانش زمین و عدم دسترسی به روستا‌ها شرایط برقدار کردن این روستا‌ها را بسیار مشکل کرده است.   انتهای پیام/   ۲۲ تانگر در سراسر استان مازندران مشغول تامین آب شرب مناطق سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح همزمان ۲۰۰۰ مسکن روستایی در مازندران

ایسنا/مازندران آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی با حضور مسئولان در مازندران انجام شد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران امروز، ۲۶ فروردین در افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن که در سالن همایش بانک تجارت استان برگزار شد، با بیان اینکه رژیم گستاخ و سرکش، مغرور صهیونیستی  در این سال‌ها دست به جنایت‌های وحشیانه‌ای زد و در این جنایت‌ها یک جا به تله افتاد، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیست اشتباه استراتژیک کرد که ۷ شخصیت برجسته جهان اسلام و جبهه مقاومت را شهید و از پشت خنجر زد از این رو در بامداد گذشته در یک عملیات ویژه و ترکیبی با پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شد. استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران باید تحول آفرین باشند، افزود: بنیاد مسکن به‌عنوان یک نهاد انقلابی باید الگویی منحصر بفرد برای فرایند مدیریتی در مازندران باشد.

روح جهادی در بنیاد مسکن حاکم شود

این مسئول تصریح کرد: بنظر می‌رسد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ماهیت معنوی که مدنظر امام بوده است فاصله گرفته است و باید روح کار جهادی و انقلابیگری در بنیاد مسکن حاکم شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید براینکه مدیریت جدید در بنیاد مسکن باید برنامه ۳ الی ۵ ساله تدوین و ارائه کند، زیرا فرمان اقتصاد روستایی برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: اگر اقتصاد روستا راه بیفتد و اشتغال پایدار ایجاد شده و جمعیت زیادی به سمت روستاها می‌روند.

حسینی پور، مردم را مظهر اقتدار کشو دانست و گفت: وظیفه مدیران خدمتگذاری است؛ مدیری که ترک فعل کرد مجازاتش سنگین است.

وی ساخت مسکن برای اقشار محروم و اجرای طرح هادی روستایی را یکی از راهبردهای مهم دولت مردمی سیزدهم دانست و تصریح کرد: آیت الله رییسی نگاه ویژه‌ای به اقتصاد روستا و فقرزدایی از روستاها دارد که این نگاه در مازندران مشاهده شد در واقع  بیش از ۲۶۰۰ روستای استان مدیران کل جهت شناسایی مشکلات مردم حضور پیدا کردند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جهت اجرای طرح نهضت ساخت مسکن در مناطق کم برخوردار استان مازندران باید همه دستگاه‌ها کمک کنند و مهاجرت معکوس به روستا ها باید اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: این مهم نیازمند زیرساخت در روستاها است، باید بدنبال ثروت آفرینی برای روستاییان باشیم.

وی گفت: یکی از وظایف مهم بنیاد مسکن و اداره کل روستایی استانداری شناسایی ظرفیت‌های انسانی در روستاها است، یاداور شد: حفظ هویت معماری روستا از جمله مسائلی است که باید مورد توجه جدی متولیان امر روستایی قرار گیرد چرا که برخی روستاها در مازندران  قدمت چندین هزار ساله دارند نباید اجازه دهیم هویت روستایی تغییر پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • ساری در مازندران الگو باشد/ وجود ۵۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری
  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد
  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود
  • رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • آنکارا: در صورتی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود، شرایط منطقه وخیم‌تر خواهد شد
  • پرواز تمام فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • افتتاح همزمان ۲۰۰۰ مسکن روستایی در مازندران
  • (ویدئو) کمبود نیرو؛ مشکل اصلی ناتو