Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:48:46 GMT

تعویق دورحذفی لیگ قهرمانان آسیابالابی ژاپن وقطر

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۴۱۹

به نقل از سایت اسپورت عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به جای ماه ژوئن (خرداد) در ماه آگوست (مرداد) برگزار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر شرکت تیم‌های ملی فوتبال قطر و ژاپن در رقابت‌های کوپا آمریکای 2019 اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس زمان جدید برگزاری بازی‌های دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای 5 و 6 ماه ژوئن (14 و 15 مرداد) و زمان بازی‌های برگشت در روزهای 12 و 13 ماه ژوئن (21 و 22 مرداد) خواهند بود.

همچنین دوره زمانی ثبت اسامی بازیکنان جدید در فهرست تیم‌های شرکت‌کننده مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با توجه به تعویق زمانی اصلاح خواهد شد. تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن نمایندگان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: قطر ژاپن لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست

سنگربان تیم ملی ژاپن معتقد است ایران همچنان قدرتمندترین تیم ملی فوتسال در قاره آسیا به شمار می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (شنبه) در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 با وجود ارائه عملکردی ضعیف، بحرین را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد تا صعود خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی مسجل کند.

با توجه به اینکه ژاپن در گروه C مسابقات قرار دارد و حالا در رتبه سوم جدول این گروه ایستاده است، صعود سامورایی آبی به جمع هشت تیم نهایی به‌عنوان تیم دوم جدول گروه C به منزله تقابل قهرمان دوره گذشته جام ملت‌های آسیا با ایران خواهد بود. البته فینال دوره گذشته رقابت‌ها در شرایطی تکرار می‌شود که شاگردان وحید شمسایی حداقل یک امتیاز از کویت بگیرند و به‌عنوان صدرنشین گروه C صعود کنند.

صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم 78 جهان

ایگور پیرس دروازه‌بان برزیلی‌الاصل تیم ملی ژاپن که در برتری 5 بر صفر تیمش مقابل کره جنوبی موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد، در مورد معادلات مختلف صعود تیم کنیچیرو کوگوره و احتمال تقابل سامورایی‌ها با ایران اظهار داشت: شرم‌آور بود که مقابل قرقیزستان نتوانستیم پیروز شویم. حالا چاره‌ای نداریم جز اینکه به همان مسیری که از دو سال گذشته در آن قرار داریم، ادامه بدهیم.

وی با تمجید از قهرمان 12 دوره جام ملت‌های آسیا گفت: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست و شاید به راحتی به یک‌چهارم نهایی برسد. با این حال ما باید با قهرمانی به جام جهانی صعود کنیم. البته ابتدا بازی با تاجیکستان را پیش رو داریم و در هر مسابقه به‌گونه‌ای به میدان می‌رویم که انگار در فینال بازی می‌کنیم.

لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود

ژاپن در دیدار نخست با نتیجه 3 بر 2 مغلوب قرقیزستان شد و در صورتی که قرقیزها در دور پایانی مرحله گروهی موفق به شکست کره جنوبی شوند، به‌عنوان تیم دوم گروه C راهی یک‌چهارم نهایی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست