Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@12:49:03 GMT

کدام بازیگر زن، خودش را یک‌ماه در اتاق حبس کرد؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۴۲۷

کدام بازیگر زن، خودش را یک‌ماه در اتاق حبس کرد؟ +عکس

رویداد۲۴ بری لارسن بازیگر ۲۹ ساله آمریکایی است و از جوان‌ترین بازیگرانی شناخته می‌شود که موفق به دریافت اسکار و گلدن گلوب در سن پایین شده اند. او برای ایفای نقش در فیلم «اتاق» که جایزه اسکار وی مربوط به همین فیلم می‌شود، یک ماه خود را در خانه بدون هیچ راه ارتباطی با بیرون حبس کرد و رژیم غذایی سختی گرفت تا با شخصیت فیلم به طور کامل آشنا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از نکات جالب دیگری که در مورد این بازیگر می‌توان به آن اشاره کرد، این است که او با وجود توانایی در هنر و سینما بار‌ها بازیگری را به دلیل اینکه به نظرش دشوار بوده، رها کرده است.

او در ابتدا کارش را با آثار کمدی خانوادگی شروع کرد و به دلیل موفقیت در ژانر کمدی، فیلم‌هایی که بعد از آن نیز به وی پیشنهاد شد در همین ژانر بوده است. او با فیلم «اتاق» در سال ۲۰۱۵ بیشترین جایزه‌ای که یک بازیگر میتوانست به دست آورد را از جمله اسکار، گلدن گلوب، بفتا و جایزه انجمن منتقدان از آن خود کرد.

لارسون پس از این فیلم در پروژه‌های معروف هالیوود شرکت کرده است که داغ‌ترین آن‌ها فیلم «کاپیتان مارول» و «انتقام جویان؛ پایان بازی» است که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بری لارسن فیلم اتاق بازیگر هالیوود بازیگر زن هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد

آل پاچینو و دن استیونز در فیلم ترسناکی درباره جن‌گیری با عنوان «آیین» به کارگردانی دیوید میدل با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به نقل از ورایتی، فیلمنامه «آیین» توسط دیوید میدل و انریکو ناتال نوشته شده و اندرو استیونز، میچل ولش و ناتال تهیه کننده آن هستند. اشلی گرین و ابیگیل کوون دیگر بازیگران فیلم را تشکیل داده‌اند.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی و درباره ۲ کشیش است؛ یکی از آنها (استیونز) ایمان خود را زیر سوال برده و دیگری (پاچینو) در حال حسابرسی با گذشته پر دردسر خود است. آنها باید فارغ از تفاوت‌هایشان یک زن جوان تسخیر شده را در مجموعه‌ای از حوادث خطرناک نجات دهند. جن‌گیری این فیلم تصویری واقعی از، اما اشمیت را ارایه می‌کند. پرونده این زن آمریکایی مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکاست.

فیلمبرداری این فیلم ژانویه امسال در می‌سی‌سی‌پی انجام شده و «XYZ فیلمز» حقوق جهانی این فیلم را به دست آورده و قصد دارد آن را سال ۲۰۲۵ اکران کند و برای توزیع بین‌المللی آن در بازار کن برنامه ریزی کرده است.

پاچینو پروژه‌های متعددی در دست دارد که «مودی» فیلم زندگینامه‌ای به کارگردانی جانی دپ درباره زندگی هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی از جمله آنهاست. استیونز هم بازیگر ۲ فیلم «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» و «ابیگیل» است که در حال اکران هستند.

آخرین فیلم میدل، «کشتن کِنِت چمبرلین» در سال ۲۰۱۹ در سینما‌ها اکران و با تحسین منتقدان مواجه شد و نامزدی چندین جایزه از جمله ایندیپندنت اسپرایت و گاتهام را به دست آورد. ناتال شریک میدل و او هم از تیم سازنده همین فیلم است و تهیه‌کنندگی، تدوین و بازی در آن را برعهده داشت. همکاری‌های میدل و ناتال بیش از ۱۲ جایزه جشنواره‌های مختلف سینمایی، ۳ نامزدی جایزه اسپرایت و یک نامزدی جایزه گاتهام دریافت کرده است.

منبع: مهر

tags # هالیوود سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار