Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@09:16:25 GMT

واریزبخشی ازمعوقات فرهنگیان از5فروردین

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۴۶۱

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مدیران سازمان برنامه و خزانه، بخشی از معوقات فرهنگیان از 5 فروردین به حساب آنها واریز می‌شود. ناطقان: امیرعلی نعمت‌الهی قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: با مذاکره‌ای که با الهیار معاون وزیر آموزش و پرورش داشتم، ضمن پوزش از تأخیر همچنان که قبلاً قول داده شده بود در آخرین ساعات سال 97 با پیگیری مسئولان وزارتخانه و مساعدت مدیران سازمان برنامه و خزانه، بخشی از معوقات فرهنگیان تأمین شد که از 5 فروردین به حساب آنها واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بخشی از معوقات خرید خدمات، حق‌التدریس، کمک هزینه مدارس مناطق محروم و شبانه‌روزی‌ها از جمله این مطالبات است. منبع: فارس برچسب ها: معوقات ، فرهنگیان ، واریز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: معوقات فرهنگیان واریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۷۶هزار نفر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در جریان بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان استان افزود: بیشترین حجم پذیرش مسافران نوروزی در نواحی یک و ۲ شهرستان بندرعباس و شهرستان قشم، حاجی آباد، بندرخمیر، شیبکوه و کیش است.

وی با اشاره به ظرفیت مراکز اسکان فرهنگیان سراسر استان هرمزگان گفت: ۲ هزار و۷۴۴ کلاس درس در ۳۴۵ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: ستادهای اسکان فرهنگیان همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را برای آنها در سفر به هرمزگان فراهم کنند.

قویدل گفت: آموزش و پرورش استان هرمزگان تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی هرچه بیشتر مهمانان نوروزی انجام می‌دهد.

قویدل ضمن آرزوی داشتن سالی پر از موفقیت و سلامتی و شادکامی برای مردم ایران زمین ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش خود را مبذول خواهیم داشت تا به نحو مطلوب، پذیرای فرهنگیان از سراسر کشور باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پذیرش بیش از ۷۶هزار نفر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان
  • مدارس فارس میزبان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • پذیرش ۷۰هزار و ۳۰۰مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان
  • پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • پذیرش بیش از ۹۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش در نوروز ۱۴۰۳