Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون کل وزارت بهداشت در سفر به استان خوزستان، از مراکز درماني شهر‌هاي آبادان، خرمشهر و اهواز بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي وزارت بهداشت، ايرج حريرچي، در سفر به استان خوزستان، از نخستين ساعات آغاز سال جديد تا عصر روز دوم فروردين، مراکز درماني اين استان را ارزيابي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ابتدا با حضور در شهر آبادان، از بخش‌هاي اورژانس و بستري بيمارستان‌هاي آموزشي درماني طالقاني و شهيد بهشتي اين شهر بازديد کرد و نحوه رسيدگي کادر درماني و روند ارائه خدمات درماني در اين مراکز را بررسي کرد.
حريرچي در ادامه بازديد‌هاي نوروزي خود، با حضور در شهرستان خرمشهر، از مرکز جراحي محدود 22 تخته فخرالنساء خرمشهر و همچنين، مرکز مديريت اورژانس و پايگاه اورژانس خرمشهر نيز بازديد کرد.
معاون کل وزارت بهداشت همچنين با حضور در محل اسکان کاروان‌هاي راهيان نور در خرمشهر از محل اسکان و مراکز تهيه و طبخ غذا بازديد کرد و افزود: براساس تفاهم نامه ستاد با وزارت بهداشت، با کد ملي زائران راهيان نور برگه‌اي صادر مي‌شود و هيچگونه هزينه‌اي براي دريافت خدمات بهداشتي و درماني پرداخت نخواهند کرد.
حريرچي در ادامه سفر خود، از بخش‌هاي مختلف بيمارستان سينا شهرستان کارون و بيمارستان گلستان شهر اهواز نيز بازديد کرد و از نزديک در جريان ارائه خدمات درماني در اين بيمارستان قرار گرفت.
معاون کل وزارت بهداشت همچنين، از داروخانه‌هاي شهرستان‌هاي آبادان و خرمشهر و چند داروخانه خصوصي در اهواز نيز بازديد کرد و براي ادامه بازديد‌ها راهي رامهرمز و شيراز شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازديد وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان های دولتی ملزم به درمان رایگان کودکان هستند

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: تمامی بیمارستان‌های دولتی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور موظف به پذیرش و درمان رایگان کودکان زیر هفت سال هستند.

به گزارش میزان، سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر الزام بیمارستان‌های دولتی در درمان رایگان کودکان گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی از اسفندماه سال گذشته کلید خورده است و هرگونه درمان سرپایی و بستری بدون پرداخت هزینه از جیب بیمار انجام می‌شود.

وی افزود: این برنامه مصوبه هیات دولت بوده و همه بیمارستان‌ها ملزم به رعایت آن هستند و اگر کودکی را پذیرش نکنند با آن‌ها برخورد می‌شود.

کریمی ادامه داد: مردم نیز در صورت تخلف موارد را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند، البته دارو رایگان نبوده و جزو این برنامه نیست.

معاون وزیر بهداشت گفت: شیوه نامه نحوه اعمال درمان رایگان کودکان زیر هفت سال نیز به بیمارستان‌های مربوطه ابلاغ شده و منابع اجرای این برنامه در بیمه‌ها تخصیص یافته است، زیرا سلامت کودکان در اولویت نظام بهداشت و سلامت کشور است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سونوگرافی در بیمارستان‌های دولتی رایگان شد جزییات جدید حذف دفترچه بیمه

دیگر خبرها

  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • پرستاران سر دو راهی؛ خانه نشینی یا تغییر شغل؟
  • پرستاران سر دو راهی خانه نشینی و تغییر شغل
  • ارائه بیش از ۲۸.۸ میلیون خدمت درمانی در خوزستان
  • بیمارستان های دولتی ملزم به درمان رایگان کودکان هستند
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ
  • ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خدمات گرفتند
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند