Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زادگان با اشاره به این که برای بازسازی واحدهای مسکونی در حوزه های روستایی بالغ بر ۳۵ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی و در حوزه شهری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصدری پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: برای خانه های تخریب شده یا نیازمند جابجایی بالغ بر ۱۲ میلیون تومان بصورت بلاعوض در حوزه شهری و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض در حوزه روستایی پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، استاندار مازندران در حاشیه جلسه ستاد اجرایی سفر استان با اشاره به اینکه روستاهای درگیر سیلاب مازندران در حال بازگشت به زندگی عادی هستند، خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر کشور از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان بصورت مستمر پیگیر مسایل هستند و گزارش ها بصورت لحظه به لحضه و مداوم برای مسئولان ارسال می شود.

استاندار با اشاره به این که اعتبارات اولیه به موضوع سیل اخیر تخصیص یافت، عنوان کرد: پرداخت ۲ میلیون تومان بصورت بلاعوض برای مسایل معیشتی و ۲ میلیون تومان بلاعوض هم برای تعمیرات مسکن خسارت دیدگان ابلاغ شده است.

استاندار با بیان این که برای بازسازی واحدهای مسکونی در حوزه های روستایی بالغ بر ۳۵ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی و در حوزه شهری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصدری پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: برای خانه های تخریب شده یا نیازمند جابجایی بالغ بر ۱۲ میلیون تومان بصورت بلاعوض در حوزه شهری و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض در حوزه روستایی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به این که تعمیر پل ها و راه های ارتباطی تخریب شده را آغاز کردیم و ۵ تا ۱۰ روز با توجه به میزان خسارت فرصت قائل شدیم تا راه فرعی سامان یابد گفت: همچنین خسارات زیادی به محصولات کشاوزی، مرغداری ها و آبزی پروری وارد شده که تا پایان امروز برآورد اولیه در سه بخش ابنیه، تاسیسات و مراکز مسکونی و محصولات کشاورزی جمع بندی خواهد شد.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه درباره سیل، مردم هم باید نکات ایمنی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: تجاوز به حریم رودخانه، باعث خسارت جانی و مالی شده است.

حسین‌زادگان با اشاره به این که محورهای شریانی، اولویت ما در پاکسازی سیل بود، گفت: تا راه های اصلی باز نشود راه فرعی کاربرد ندارد. همزمان؛ تمام محورهای روستایی بسته شد و این مساله بی سابقه بود، مردم پای کار آمدند و نقش مهمی در امدادرسانی داشتند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تجاوز سازمان برنامه و بودجه سیل معاون اول رئیس جمهور وزیر کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • یک محکوم به قصاص در کجور با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت