Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-18@22:08:25 GMT

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۶۷۱

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال دریافت کرد

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در این مراسم که در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و با حضور مقامات کشوری، پیشگامان حرفه‌ای و نخبگان دانشگاهی حوزه تحول دیجیتال برگزار شد، از بانک ملت به دلیل کسب بالاترین سطح زبدگی دیجیتال تجلیل شد.

علی رضا لگزایی، عضو هیات‌مدیره و قائم ‌مقام مدیرعامل بانک ملت در این مراسم، تندیس زرین زبدگی دیجیتال را به نمایندگی از این بانک دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه ملی تحول دیجیتال که نخستین دوره آن در سال ۱۳۹۵ برگزار شد، از سوی گروه تحول دیجیتال دانشگاه تهران و با هدف ارزیابی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان­های پیشرو در حوزه تحول دیجیتال طراحی شده و از اهداف عمده آن، ایجاد زمینه مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصان این حوزه است.

در سومین دوره از جایزه ملی تحول دیجیتال که در سه محور زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبران دیجیتال برگزار می شود، بلوغ دیجیتال سازمان‌ها در محور زبدگی دیجیتال با استفاده از مدل ۲۰۲۰۰ مورد ارزیابی قرار گرفت.

این مدل، بلوغ دیجیتال سازمان‌ها را با استفاده از مؤلفه‌های بیست‌گانه تحول دیجیتال و با ۲۰۰ شاخص در سه بخش دستاوردهای تحول دیجیتال، قابلیت‌های فناورانه و قابلیت‌های رهبری به صورت جزئی ارزیابی می‌کند و امتیازی در بازه صفر تا ۲۰۰ به آنها اختصاص می‌دهد.

این گزارش حاکی است، در این دوره بانک ملت موفق به دریافت تندیس زرین در محور زبدگی دیجیتال شد و تندیس سیمین این محور نیز به شرکت‌های فناپ و ارتباط فردا و تندیس برنزین هم به شرکت داده‌ورزی سداد تعلق گرفت.

گفتنی است پیش از این و در اوایل سال ۹۷ دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت فرمان آغاز پروژه بانکداری دیجیتال در این بانک را صادر کرده بود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در فضای مجازی ایکس، نوشت: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، مشحون از صفحات زرین ایثار و فداکاری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از مرزهای ایران عزیز، امنیت کشور و تحقق و تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز خدمت به ملت بزرگ ایران، هزاران شهید گلگون و سرافراز تقدیم کرده‌اند. ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

کد خبر 6080785 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • شکایت از صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد