Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات جمعیت در سیل و آبگرفتگی استان گلستان، از انتقال و توزیع اقلام امدادی در شهر آق قلا و روستاهای اطراف آن و روستاهای گمیشان به وسیله 5 فروند بالگرد هلال احمر خبر داد.

شاهین فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به اینکه اسکان اضطراری و توزیع اقلام مورد نیاز امدادی میان سیل زدگان از طریق هلال احمر استان گلستان انجام شده، از برگزاری جلسات هماهنگی برای تنظیم طرح عملیاتی منطقه؛ از جمله شهر آق قلا و روستاهای اطراف آن و روستاهای گمیشان، همچنین انتقال اقلام امدادی مورد نیاز به آق قلا بر این اساس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد: پس از انتقال اقلام از طریق بالگرد، به وسیله قایق ها و خودروهای شاسی بلند، اقلام امدادی میان حادثه دیدگان توزیع می شود و در مناطقی که دسترسی مشکل باشد این عملیات به وسیله بالگرد انجام خواهد شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه از صبح امروز پنج فروند بالگرد در منطقه سیل زده در حال انتقال اقلام به آق قلا هستند، افزود: در چند روز گذشته 25 سورتی پرواز برای انتقال اقلام امدادی انجام شده است.
به گفته فتحی طرح عملیاتی انتقال اقلام امدادی در صورت نیاز در گمیشان نیز اجرا می شود.
وی با تاکید براینکه تفکیک، بسته بندی و ارسال کمک های غیر نقدی مردم به مناطق سیل زده دشوار است، اظهار داشت: مردم خیر و نوع دوست می توانند کمک های نقدی خود را در اختیار هلال احمر قرار دهند تا اقلام امدادی مورد نیاز منطقه تهیه و در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد.
اجتمام**7029**9157

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث سيل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسین ذاکریان گفت: با توجه به امضای تفاهم‌نامه میان جمعیت هلال احمر و قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح، جمعیت هلال احمر بیرجند در سال ۱۴۰۲ برای کارکنان وظیفه پادگان‌های این شهرستان، دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را برگزار کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند افزود: در این رابطه ۱۶۷ دوره توسط واحد آموزش جمعیت هلال احمر بیرجند در سال گذشته در پادگان محمد رسول الله (ص)، پادگان ۰۴ و سپاه انصارالرضا (ع) بیرجند برگزار شده است.

ذاکریان از ارائه آموزش‌های امدادی به ۱۱ هزار و ۱۶۴ نفر از نیرو‌های مسلح خبر داد.

وی با قدردانی از مربیان مجرب این دوره‌ها افزود: این آموزش‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز برای نیرو‌های مسلح برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح