Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند , شهامت مدیرکل راهداری و دبیر کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر‌های نوروزی استان گفت: در این مدت مجموع وسایل نقلیه ورودی به استان بیش از ۱۷۳ هزار وسیله نقلیه و مجموع وسایل نقلیه خروجی از استان بیش از ۱۶۲ هزار وسیله نقلیه بوده است.

 با بیان اینکه مجموع تردد‌های ثبت شده در محور‌های اصلی و شریانی استان بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه است، افزود: براساس آمار دبیرخانه ستاد خدمات سفر از ابتدای تعطیلات بیش از ۶۰۰ هزار مسافر به استان وارد و بیش از ۵۵۰ هزار نفر مسافر از استان خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: بیشترین تردد صورت گرفته در محور‌های بیرجند_ سربیشه، بیرجند_قاین، فردوس_ بجستان، فردوس_ دیهوک ثبت شده است.

مدیرکل راهداری استان با بیان اینکه براساس آمار ثبت شده در دبیرخانه ستاد خدمات سفر‌های نوروزی از ابتدای تعطیلات تاکنون در محور‌های مواصلاتی ۴۴ تصادف رخ داده که در ۵ حادثه، ۱۰ نفر کشته و در ۳۹ حادثه، ۸۷ نفر مصدوم شدند،   افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اوج ترافیک در جاده‌های استان در ساعت ۱۲ ظهر بوده که لازم است رانندگان برای پیشگیری از حوادث زمان سفرشان را مدیریت کنند.

طرح خدمات سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وسایل نقلیه حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد

 حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • آزادراه قزوین - رشت پر ترددترین محور ورودی گیلان
  • آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها
  • ورود حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان
  • ورود بیش از ۴۸۷ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • تردد نوروزی حدود ۲ میلیون خودرو در محورهای گیلان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • محور شیروان - بجنورد پرترددترین جاده خراسان شمالی در ایام نوروز
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها