Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@00:37:43 GMT

1000 بسته غذایی از استان مرکزی به گلستان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۷۹۵

1000 بسته غذایی از استان مرکزی به گلستان ارسال شد

دکتر «محمد محمدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نخستین محموله غذایی جمعیت هلال احمر استان مرکزی شامل کنسرو ماهی، برنج، لوبیا و خرمای خشک امروز بارگیری و به استان گلستان ارسال شد.
وی ادامه داد: اکنون 22 قلم از اقلام امدادی معادل 2 درصد جمعیت استان مرکزی در انبارهای جمعیت هلال احمر استان ذخیره سازی شده است و این جمعیت آمادگی دارد در صورت نیاز ضمن تامین بسته های غذایی، تیم های تخصصی کوهستان و سیلاب را به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت استان مرکزی با یاد آوری فعالیت 2 گروه راهنمایی مسافران نوروزی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در ستاد تسهیلات خدمات سفر گفت: گروه های راهنمای مسافر این جمعیت در ابتدای شهرهای استان مستقر شده و با هماهنگی میراث فرهنگی و مدیریت بحران با توزیع دست نوشته ها و نقشه های مناطق گردشگری وظیفه راهنمایی مسافران نوروزی را برعهده دارند.
دکتر محمدی از استقرار 21 پایگاه ثابت، سیار و کوهستان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در جاده های استان مرکزی خبر داد و افزود: این پایگاه ها شامل 12 پایگاه ثابت، هشت پایگاه سیار، یک پایگاه کوهستان و یک فروند بالگرد در جاده های استان مستقر و وظیفه خدمت رسانی به حادثه دیدگان را برعهده دارند.
وی با یادآوری اجرای طرح ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 17 فروردین ماه امسال خاطر نشان کرد: 42 ماموریت امداد و نجات از ابتدای آغاز این طرح تا کنون توسط جمعیت هلال احمر استان مرکزی انجام شده و در این مدت به 549 نفر امداد رسانی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: انتقال 29 مصدوم، درمان 15 نفر به صورت سرپایی، ارایه خدمات پزشکی به هشت نفر از مسافران نوروزی، اسکان اضطراری 62 نفر و توزیع 19 بسته غذایی بین مسافران و مصدومان از جمله اقدام های امدادی جمعیت هلال احمر استان در این مدت بوده است.
دکتر محمدی خاطر نشان کرد: ندای امداد 112 جمعیت هلال استان مرکزی در صورت بروز حوادث به صورت 24 ساعته آمادگی ارایه خدمت به شهروندان است.
طرح امداد رسانی جمعیت هلال احمر از 25 اسفندماه جاری آغاز شده و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
استان مرکزی با 12 شهرستان، یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
14هزار داوطلب و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.
1955/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مرکزی امداد و نجات جمعیت هلال احمر برنج جمعیت هلال احمر استان سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن با توجه به نشست سال گذشته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر موافقت اهدای یک دستگاه خودروی ست نجات به این شهرستان گفت: با توجه به حادثه خیز بودن محور‌های مواصلاتی شهرستان بردسکن وجود یک دستگاه ست نجات یکی از نیاز‌های اصلی جمعیت هلال احمر درشهرستان بردسکن است.

 حسن جوان افزود:خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و موافقت جمعیت هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بردسکن پس از گذشت ۱۵ سال در ردیف پایگاه‌های امداد و نجات ثابت کشور قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن به مشکل موقوفه بودن زمین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این زمین ۳۰ هزار متر مربع می‌باشد که اداره کل اوقاف و امور خیریه تنها با ۱۰ هزار متر مربع آن موافقت کرده است که در اختیار جمعیت هلال احمر قرار بگیرد ولی با توجه به موقعیت شهرستان بردسکن نیاز است در این سایت محل فرودبالگرد و سوله انبار امدادی ایجاد شود.

وی هرگونه عملیات اجرایی برای احداث سوله انبار امدادی و پت بالگرد را منوط به سنددار بودن این اراضی به نام جمعیت هلال احمر دانست وافزود:در غیر این صورت در ردیف طرح های  کددار قرار نخواهد گرفت. 

 

دیگر خبرها

  • رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد
  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • پایگاه امداد دریایی گناوه از نان شب هم واجب تر است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • ۹ مصدوم حاصل برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین