Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:35:30 GMT

جابجایی مسافران ریلی از اول فرودین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۸۸۴

جابجایی مسافران ریلی از اول فرودین آغاز شد

مدیرکل راه آهن شمال گفت: با تلاش پرسنل خط ریلی سوادکوه از اول فروردین بازگشایی و تردد مسافران نوروزی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،یوسف گران پاشا درباره تردد قطارهای مسافر بری در ایام نوروز با توجه به بارش باران، سیل و رانش زمین، اظهار کرد: با تلاش پرسنل خط ریلی6 سوادکوه از اول فروردین بازگشایی و تردد مسافران نوروزی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد قطارهای مسافر بری در حال انجام است اما در نقاط سیل خیز و رانش سرعت به کندی صورت می گیرد.

مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه تا زمانی که بارندگی نباشد مشکل در تردد قطارها وجود ندارد، تصریح کرد: نیروهای انسانی همراه با ماشین آلات در مناطق مختلف حضور فعال دارند.

گران پاشا درباره تعداد قطارهای در حال تردد مسیر شمال گفت: روزانه 4 ریل باس، از گرگان - پل سفید، ساری- مشهد، ساری – تهران ،گرگان- تهران و 4 ریل باس شهری در حال جابجایی مسافران نوروزی است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش باران راه آهن سیل مسافران مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش فروش بلیت بازه زمانی 18 تا 31 فروردین 1403 در همه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ 1403/1/31 و مسیرهای برگشت تا تاریخ 1403/2/1) ، از ساعت 9 صبح فردا پنجشنبه 9 فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می شود.

پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی از ساعت 13 روز پنجشنبه 9 فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقیمانده انجام می پذیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره 0215149 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • جابجایی بیش از ۱۴ هزار مسافر در ایستگاه راه آهن شیراز
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی / نوروز با طعم برنامه‌های فرهنگی
  • ۱۲۴ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی البرز انجام شد
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • چین به دنبال قطارهای سریع السیر باری
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است