Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: برای رفاه حال مسافرین نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و به منظور رسیدگی و پیگیری شکایات احتمالی، دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد برای اولین بار به صورت شبانه روزی در ترمینال مسافری این مجموعه مستقر و فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی دوست طلب افزود: با توجه به رویکرد نوروز امسال با محوریت "نوروز متفاوت، فرودگاه متفاوت" و به منظور رفاه حال مسافرین و رسیدگی سریع به شکایات احتمالی و دریافت نظرات و انتقادات مردم شریف و مسافران گرامی در ایام سفرهای نوروزی دفتر حقوق شهروندی به صورت شبانه روزی درترمینال مسافری شماره یک فرودگاه امام(ره) مستقر شد.

مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : مسافرین و مراجعین فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق  شماره تلفن های  ۵۱۰۰۸۹۶۵و۵۱۰۰۷۷۲۱ وشماره تلفن همراه ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳ تماس حاصل کرده و شکایات و انتقادات خود را مطرح کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۹۶۳۴ آماده دریافت سوالات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات بوده و در کمترین زمان ممکن پاسخ لازم توسط کارشناسان به مردم ارسال خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام خمینی حقوق شبانه روزی فرودگاه فرودگاه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز شهدای ورزشکار، زنگ تحرک در ۲۲ بوستان منتخب تهران نواخته شد تا فعالیت‌های تفریحی ورزشی شهروندان در ایستگاه‌های تندرستی در سال جاری به طور رسمی آغاز شود.

یکی از این برنامه‌ها در بوستان پامچال منطقه ۱۵ شهرداری تهران و با حضور مدیران ارشد ورزشی و شهری و مشارکت بیش از یک هزار شهروند تهرانی برگزار شد تا بدین ترتیب در سال جدید، فعالیت‌های ورزشی شهروندی در جای جای پایتخت کشورمان از سر گرفته شود.

مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور در این برنامه، همزمانی روز شهدای ورزشکار و زنگ تحرک را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد جنبشی سراسری و همگانی در عرصه ورزش شهروندی تهران باشیم.

همچنین علیرضا بهرمن معاون ورزش آقایان سازمان نیز مشارکت شهروندان در این عرصه را ستودنی خواند و گفت: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای تمام اقشار و سنین مختلف طراحی شده است ولی حضور تمام گروه‌های سنی در ایستگاه‌های تندرستی، نقطه عطف فعالیت‌های ورزش شهروندی است و نشان می‌دهد که راه را به درستی طی می‌کنیم.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ نیز که جسم را مَرکبِ روح می‌خواند، مشارکت بیش از هزار شهروند در برنامه زنگ تحرک را نشانگر بلوغ شهری برشمرد و بر لزوم توسعه فعالیت‌های ورزش شهروندی تأکید کرد.

در این برنامه که با حضور سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، پس از انجام حرکات ورزش صبحگاهی، از مادران معزز شهدا؛ "شهید قدیر سرلک" و "شهید نیکچه فراهانی" تقدیر و تجلیل شد.

نواختن زنگ تحرک، سنّتی نه چندان دیرپاست که طی چند سال گذشته از سوی سازمان ورزش برنامه‌ریزی و در تقویم ورزش شهروندی وارد شده است.

کد خبر 6085431

دیگر خبرها

  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه آغاز می‌شود
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره
  • اعزام زائران به حج عمره از فردا آغاز می شود
  • زائران عمره از فرودگاه‌های مشهد و امام (ره) اعزام می‌شوند