Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:06:18 GMT

نمایندگان مردم در مجلس با سخنان رهبر انقلاب تکان خوردند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۹۳۲

نمایندگان مردم در مجلس با سخنان رهبر انقلاب تکان خوردند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتخبین مردم در مجلس با سخنان رهبر انقلاب تکان خوردند گفت: مجلس باید برای تحقق شعار سال موانع قانونی را برطرف و اگر نیاز به قانون برای صادرات و واردات است تصویب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن بهرام نیا امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی و شعار سال اظهار داشت: سخنان رهبر انقلاب مثل خونی بر پیکره اجتماع تزریق شد و شعارهایی مبنی بر اینکه باید برای زندگی بهتر و رفاه با کشورهای اروپایی همراهی کنیم و به آنها وصل شویم را  تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: رهبر انقلاب حیات و روحیه دوباره به جامعه تزریق کرد و اعتماد جامعه که در اثر سؤمدیریت، گرانی ها آسیب دیده بود ترمیم شد.
 
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رونق تولید و ایجاد اشتغال باید به داشته های خودمان متکی باشیم خاطرنشان کرد: باید با کشور های دیگر ارتباط داشته باشیم اما این شاگردی برای همیشه نیست.
بهرام نیا افزود:  ما به ارتباطی نیاز داریم که استعماری و استثماری و به حالت غربزدگی نباشد.
وی تصریح کرد: ما نباید از اقتصاد مقاومتی و درونزای خود و ظرفیت‌های بالقوه کشور غافل شویم. از این ظرفیت ها در راستای تولید اشتغال و صادرات باید استفاده کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری مجلس و قوه مجریه را توصیه کردند تصریح کرد: سخنان رهبر انقلاب باید نصب العین مسئولین قرار بگیرد تا سال آینده در راستای تحقق منویات ایشان حرکت کنیم.

 بهرام نیا گفت: قوه مقننه و مجریه باید پای کار باشند تا رونق اقتصادی شکل بگیرد و مردم عملاً و عیناً آن را لمس کنند.

وی با اشاره به انتقاد رهبر انقلاب از  مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر اینکه باید برای  تحقق شعار سال بر اساس داشته‌های خود حرکت کنیم عنوان کرد: منتخبین مردم در مجلس با سخنان رهبر انقلاب تکان خوردند. مجلس باید برای تحقق شعار سال موانع قانونی را برطرف و اگر نیاز به قانون برای صادرات و واردات است تصویب کند.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید مجلس در خصوص لوایح استعماری که محدود کننده اقتصاد مقاومتی است هشیار باشد.
 
بهرام نیا با اشاره به لبخند اروپایی ها و نشان دادن در باغ سبز آنها بیان کرد:  نباید به وعده های آنها دلخوش باشیم. آنها مثل لبه قیچی هستند و منبع و جوشش آنها یکی است.


انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست ها در تمام اهداف نظامی شان شکست خوردند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنرانی خود در تهران گفت : به رغم به تمام هزینه های هولناکی که به ملت فلسطین وارد شده است رژیم صهیونیستی در تمام اهداف نظامی اش شکست خورده است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

من می توانم بگویم که به رغم تمام هزینه های سنگین و هولناکی که مردم فلسطین و غزه پرداختند رژیم صهیونیستی در محقق ساختن تمام اهداف نظامی اش شکست خورده است و امروز با حمایت بین المللی را در حال از دست دادن است همانطوری که دیروز  شاهد بودیم قطعنامه ای در شورای امنیت علی اسرائیل صادر شد ، هر چند این قطعنامه با تاخیر بود و برخی کاستی ها در آن وجود دارد که باید جبران بشود ، بیانگر این است که رژیم صهیونیستی با یک انزوای سیاسی بی سابقه از زمان اشغال فلسطینی روبرو شدهاست . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از رهبر معظم انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای و آقای ر ئیس جمهور و دولت جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران تشکر می کنم و انشاالله ما در ماه مبارک رمضان  روز جهانی قدس را در پیش داریم این روز در حالی فرا می رسد که نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد و چالش های بزرگی در برابر مسجد الاقصی است و مردم فلسطین و تمام فلسطین با چالش های بزرگی روبرو هستند و امیدواریم امت اسلام  در روزجهانی قدس حضور قدرتمندانه و انقلابی و شجاعانه ای داشته باشد که گام بزرگی به سوی آزادی قدس و مسجد الاقصی باشد از همه شما تشکر می کنم برایب حضورتان و اهتمام رسانه ای نسبت به مسئله فلسطین . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • صهیونیست ها در تمام اهداف نظامی شان شکست خوردند
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم